  • 21. Data: 2006-03-03 01:20:43
    Temat: Re: konkubinat
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:du7t88$dga$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ps. Cieszę się Sandra, że znowu Cię tu widać, dawno nie czytałam Twoich
    > postów :-)

    moje rozwazania czy skromne przemyslenia:) to nic w porownaniu z Twoimi
    postami ,ktore lubie czytac .W powyzszym temacie wczytywalam sie w art.405
    kc i mysle,ze to kwestia zebranego materialu w sprawie.

    pozdrawiam cieplutko Marto
    Sandra

  • 22. Data: 2006-03-03 10:25:56
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > a o jakie dokladnie szczegoly ci chodzi? Ma ci sie spowiadac?

    lubie wiedziec czy ktos sie slini na czyjes pieniadze czyli jest
    pasozytem (odsylam do definicji tego slowa) a co za tym idzie nie warto
    pomagac czy chodzi o cos innego :
    "Widzisz jednak nie pytam o to bo chce cos od niego dostac
    tylko dlatego aby upewnic sie ze jednak nie mam nic do
    jego majatku bo zreszta nic nie chce."

    P.

  • 23. Data: 2006-03-03 20:33:19
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Marcin Żyła" <m...@m...com> napisał w wiadomości

    > Luz, nie przejmuj się, inna odwiezie ciebie do tatusia ;-)

    jeszcze sie takie cos nie urodzilo :-)

    --
    pozdro
    ape

  • 24. Data: 2006-03-03 20:35:35
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "A.M." <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > :-))
    > Ania

    nie ciesz sie, bo za dluga kolejka dla ciebie i nie do tej kasy :-)))

    --
    pozdro
    ape

  • 25. Data: 2006-03-03 20:39:43
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Filip Okrzyk" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Chwalisz się nam czy biadolisz?

    prowadszisz skladnice damskiego zlomu?

    > No, niestety nie pocieszymy.

    a wiec nie licz, ze bede ci cos dziurawego dowozil

    --
    pozdro
    ape

  • 26. Data: 2006-03-03 20:40:22
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Przemek R. napisał(a):

> [...]
    > "Widzisz jednak nie pytam o to bo chce cos od niego dostac
    > tylko dlatego aby upewnic sie ze jednak nie mam nic do

    Tylko że gdyby na tej grupie były tylko takie osoby jak Ty (nieprawnicy,
    w dodatku rzucający wyzwiskami), to nikt by tu nie wchodził szukając
    informacji na temat obowiązującego prawa.
    Zatem nie z Twojego powodu tu wchodzą. Ale to Ty "lubisz wiedzieć".
    Czy zatem nie wykorzystujesz osób, które dzielą się tu swoją wiedzą?

    Mi zdarza się czasem nie udzielić odpowiedzi i wyjaśnić, czemu w tym
    wypadku udzielenia odpowiedzi odmawiam. To że nie rzucam przy okazji
    wyzwisk, to inna sprawa.

    Ale Ty... no cóż... skoro sam odsyłasz do definicji, to i mi się
    skojarzyło. Bo nie uważam, żeby to, co tu robisz było w porządku.

    --
    Marta
    http://doradcy-prawni.pl

  • 27. Data: 2006-03-03 20:41:14