  • 1. Data: 2006-03-01 20:15:50
    Temat: renta socjalna od 1 marca
    Od: "a" <2...@h...com>

    Jak bedzie wysokosc renty socjalnej od 1 marca tego roku po waloryzacji

  • 2. Data: 2006-03-02 01:49:25
    Temat: Re: renta socjalna od 1 marca
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "a" <2...@h...com> napisał w wiadomości
    > Jak bedzie wysokosc renty socjalnej od 1 marca tego roku po
    waloryzacji

    106,3% dotychczasowej.

    Pozdr

    --
    wa

  • 3. Data: 2006-03-02 08:41:58
    Od: "a" <2...@h...com>

    > 106,3% dotychczasowej.

    a na reke ile to bedzie?

  • 4. Data: 2006-03-02 08:44:42
    Od: "a" <2...@h...com>

    a na reke ile to bedzie,a jesli pierwszy raz staram sie o rente i bede mial
    rente od kwietnia to tez bedzie tyle?

  • 5. Data: 2006-03-02 23:22:50
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    > a na reke ile to bedzie,a jesli pierwszy raz staram sie o rente i
    bede mial
    > rente od kwietnia to tez bedzie tyle?

    Od 1 marca 2006 r. renta socjalna wynosi miesięcznie 501,87 zł brutto,
    czyli 445,66 zł netto.
    Więcej informacji: http://www.zus.pl/swiadcze/emer015.htm

    wa

  • 6. Data: 2006-03-03 09:17:17
    Od: "a" <2...@h...com>

    > Od 1 marca 2006 r. renta socjalna wynosi miesięcznie 501,87 zł brutto,
    > czyli 445,66 zł netto.
    > Więcej informacji: http://www.zus.pl/swiadcze/emer015.htm

    a jak pierwszy raz staram sie o rente i bede ja mial od kwietnia 2006 to
    tez bedzie 445.56zl netto?

  • 7. Data: 2006-03-03 17:25:28
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    > a jak pierwszy raz staram sie o rente i bede ja mial od kwietnia
    > tez bedzie 445.56zl netto?

    Tak.

    Pzdr

    --