  • 1. Data: 2006-03-01 20:32:06
    Temat: konkubinat
    Od: "A.M." <l...@w...pl>

    Witam
    Czy zyjac w konkubinacie mam jakies prawa
    co do majatku konkubenta?
    Gdzie szukac przepisow regulujacych taki zwiazek?
    Pozdrawiam
    Anna

  • 2. Data: 2006-03-01 20:40:18
    Temat: Re: konkubinat
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "A.M." <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy zyjac w konkubinacie mam jakies prawa
    > co do majatku konkubenta?
    > Gdzie szukac przepisow regulujacych taki zwiazek?

    tak, masz niezaprzeczalne prawo do zuzycia sie
    nie masz jednak prawa do amortyzacji zuzytego wyposazenia
    jedna taka kiedys odwiozlem do mamusi :-D

    --
    pozdro
    ape

  • 3. Data: 2006-03-01 20:56:35
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    ape wrote:

    > Użytkownik "A.M." <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > tak, masz niezaprzeczalne prawo do zuzycia sie
    > nie masz jednak prawa do amortyzacji zuzytego wyposazenia
    > jedna taka kiedys odwiozlem do mamusi :-D

    Luz, nie przejmuj się, inna odwiezie ciebie do tatusia ;-)

    MZ

  • 4. Data: 2006-03-01 21:21:04
    Od: "A.M." <l...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Żyła" <m...@m...com> napisał w wiadomości

    > Luz, nie przejmuj się, inna odwiezie ciebie do tatusia ;-)
    >
    > MZ

    :-))
    Ania

  • 5. Data: 2006-03-01 21:23:01
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 Mar 2006 21:32:06 +0100, A.M. napisał(a):

> [...]
    > Czy zyjac w konkubinacie mam jakies prawa
    > co do majatku konkubenta?
    > Gdzie szukac przepisow regulujacych taki zwiazek?
    Konkubinat to związek nieformalny, nie masz żadnych praw z tego tytułu do
    majątku partnera.

  • 6. Data: 2006-03-01 22:08:48
    Od: Filip Okrzyk <f...@w...pl>

    Marcin Żyła napisał(a):
> [...]

    Chwalisz się nam czy biadolisz? No, niestety nie pocieszymy.

    F.

  • 7. Data: 2006-03-01 22:10:03
    Od: Filip Okrzyk <f...@w...pl>

    Filip Okrzyk napisał(a):
    > Chwalisz się nam czy biadolisz? No, niestety nie pocieszymy.

    Ale podpiąłem! :) Marcinie, wybacz.

    pzdr

  • 8. Data: 2006-03-01 22:16:25
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 1 Mar 2006 21:32:06 +0100, A.M. napisał(a):

    > Czy zyjac w konkubinacie mam jakies prawa
    > co do majatku konkubenta?
    > Gdzie szukac przepisow regulujacych taki zwiazek?

    Niestety, mamy na tyle kretyńskie prawo, że choćbyście żyli razem i 50 lat,
    to nie masz żadnych praw do jego majątku, podobnie jak i innych praw które
    przysługiwałyby Ci gdybyś była jego "żoną" (w rozumieniu prawnym).

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2006-03-02 10:59:00
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    A.M. napisał(a):
    > Witam
    > Czy zyjac w konkubinacie mam jakies prawa
    > co do majatku konkubenta?
    > Gdzie szukac przepisow regulujacych taki zwiazek?

    pasozyt

  • 10. Data: 2006-03-02 11:08:29
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Rafał Święch" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Konkubinat to związek nieformalny, nie masz żadnych praw z tego tytułu do
    > majątku partnera.

    zalezy co wchodzi w sklad tego majatku ,jak dlugo trwa ten zwiazek, jakie
    naklady wniosla by np. rozbudowac, modernizowac, usprawniac ...myslisz ,ze
    nie mam racji ?

    pozdrawiam
    Sandra