  • 1. Data: 2006-03-01 20:00:41
    Temat: Proszę o pomoc.
    Od: Bogusław<b...@p...onet.pl>

    Witam , proszę o pomoc . Kupiłem z ogłoszenia internetowego piankę do
    nurkowaniaza 600 pln. Sprzedawca obiecał do tej pianik dołożyć gratis dwie butle
    do nurkowania . Sprzedawca obiecał towar wysłać w dwóch paczkach . Towar
    gratisowy przyszedł ( butle ) a główna paczka nie ( pianka ) . W związku mam
    pytanie co muszę zrobić . Czy ktoś może mi poradzić co pozostaje mi zrobić , czy
    mam jakieś szanse na odzyskanie pieniędzy . Kwota 600pln. to jest bardzo dużo
    dla mnie , długo oszczędzałem na nią .
    Pozdrawiam Bogusław S.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-03-01 20:28:17
    Temat: Re: Proszę o pomoc.
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Bogusław napisał:
> [...]
    > pytanie co muszę zrobić . Czy ktoś może mi poradzić co pozostaje mi zrobić ,

    Zacznij od telefonu do sprzedawcy że druga paczka nie doszła. Dlaczego
    od razu uważasz, że Cię oszukał?

    Potem możesz się nauczyć tytułowania postów i stawiania spacji przy
    znakach interpunkcyjnych.

    -------------------+
    -------------------+

  • 3. Data: 2006-03-01 20:33:38
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Bogusław napisał(a):

    > pytanie co muszę zrobić . Czy ktoś może mi poradzić co pozostaje mi zrobić , czy
    > mam jakieś szanse na odzyskanie pieniędzy .

    Poczta ma ok. 14 dni na dostarczenie paczki. Po tym terminie nadawca
    powinien złożyć reklamację na poczcie. Najpierw poproś nadawcę o
    wysłanie skanu dowodu nadania paczki oraz butli, będziesz miał pewność
    (lub nie), że paczka została wysłana.

    --
    Filip.

  • 4. Data: 2006-03-01 21:56:59
    Od: Bogusław<b...@p...onet.pl>

    Dziękuję na odpowiedzi , paczki już nie ma od 20. 02.06 . Dzwoniłem raz
    odebrał ,oczywiście twierdzi że wysłał ,teraz nie mogę się do niego dodzwonić .
    Jeszcze czekam , ale znajoma na poczcie twierdzi że to jakoś za długo idzie ta
    paczka . Będę prubować jeszcze dzwonić z telefonu od znajomego ( inny mumer )
    Pozdrawiam Bogusław .

    -> http://usenet.pomocprawna.info