  • 11. Data: 2005-06-29 14:33:40
    Temat: Re: komu udostepniac dane osobowe
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kira wrote:

    > A nie no, chwileczke. Kupuje bilet, czyli zawieram sobie
    > z MZK umowe na dowiezienie mnie do okreslonego miejsca,
    > a ci sobie tak o, zmieniaja trase i wioza jakiegos goscia
    > na policje? A co mnie interesuje jego bilet, ja sie akurat
    > spiesze na wazne spotkanie -- i oni moga miec to w nosie
    > jak rozumiem, tak?

    krótko mówiąc tak.

  • 12. Data: 2005-06-29 14:33:57
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin Tałajczyk wrote:
    > Wydaje mi się że kontroler ma obowiązek udowodnić (na żądanie pasażera),
    > że jest kontrolerem, a zatem pokazać jakąś legitymację lub inny
    > identyfikator. Bo skąd niby pasażerowie autobusu mogą wiedzieć czy dana
    > osoba jest kontrolerem.

    Dyskusja czysto akademicka.

  • 13. Data: 2005-06-29 14:42:56
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    witek napisał(a):

    > krótko mówiąc tak.
    A byles kiedys swiadkiem takiego zdarzenia? Bo ja nie. Nie slyszalem tez
    o takim przypadku.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 14. Data: 2005-06-29 14:48:11
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > w przypadku odmowy pokazania dokumentów podjedziesz na twój koszt na
    > policję całym autobusem razem z pasażerami.
    No - i tramwajem też. ROTFL. A może się pofatygujesz i podasz jakąś podstawę
    prawną swoich pomysłów?

    Jotte

  • 15. Data: 2005-06-29 14:56:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    badzio wrote:

    > A byles kiedys swiadkiem takiego zdarzenia? Bo ja nie. Nie slyszalem tez
    > o takim przypadku.

    w praktyce zdarza się to bardzo rzadko,
    bo zwykle albo delikwent pokazuje dokumenty, albo przewoźnik stara się
    aby policja dojechała do autobusu, bo to znacznie szybciej
    albo spotyka się takie gruboszyjne, że dla własnego bezpieczeństwa
    lepiej puścić.

  • 16. Data: 2005-06-29 15:07:03
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jotte wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    > No - i tramwajem też. ROTFL. A może się pofatygujesz i podasz jakąś podstawę
    > prawną swoich pomysłów?

    prawo przewozowe, regulamin MZK,

  • 17. Data: 2005-06-29 15:20:37
    Od: bur <m...@n...com>

    witek wrote:

    > prawo przewozowe, regulamin MZK,

    A jaki to dokladnie paragraf daje prawo kierowcy pozbawienie wolnosci 50
    postronnych osob w zwiazku z dysputa dwoch innych o jakies drobne
    formalnosci?

  • 18. Data: 2005-06-29 15:34:08
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > prawo przewozowe, regulamin MZK,
    Konkrecik jakiś, artykulik, paragrafik? Dasz radę, czy niekoniecznie? ;)

    Jotte

  • 19. Data: 2005-06-29 15:43:00
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    bur wrote:

    > A jaki to dokladnie paragraf daje prawo kierowcy pozbawienie wolnosci 50
    > postronnych osob w zwiazku z dysputa dwoch innych o jakies drobne
    > formalnosci?

    a kto im zabrania wysiąść.

  • 20. Data: 2005-06-29 15:56:57
    Od: bur <m...@n...com>

    witek wrote:

    > a kto im zabrania wysiąść.

    Zawarli z przewoznikiem umowe dowiezienia na przystanki a nie na
    komisariat.