  • 1. Data: 2005-06-29 07:55:05
    Temat: Idea POP a znikajace pieniadze
    Od: "Marcin Olejniczak" <marcin@usun_mnie.bo-to.pulap'ka-.netmo.info.usun.to.tez>

    Witam !

    Dyskusja o smsach w popie sklonila mnie do czegos innego. Jak to prawnie
    wyglada, bo pop jejst jedynym zjawiskiem, gdzie jak Ci sie konczy waznosc
    polaczen wychodzacych przepadaja Ci wszystkie srodki na koncie i konto jest
    zerowane. W innych sieciach jest tak, ze tylko blokuja wychodzace ale srodki
    niewykorzystane zostaja i po doladowaniu na nowo mozna je wykorzystac,
    natomiast w popie to wszystko ginie. I teraz pytanie czy operator moze tak
    robic? Bo mi sie wydawalo, ze mozna pobierac oplaty za zrealizowane uslugi,
    a wygasniecie waznosci konta nie jest usluga wiec z jakiej racji Judea
    zeruje konta?

  • 2. Data: 2005-06-29 07:57:04
    Temat: Re: Idea POP a znikajace pieniadze
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcin Olejniczak napisał(a):

    > I teraz pytanie czy operator moze tak robic?

    Może o ile przewiduje to umowa, którą zewarłeś - czyli regulamin
    świadczenia usług POP. Było się na to nie godzić i kupić tak-taka.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-06-29 09:17:11
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Może o ile przewiduje to umowa, którą zewarłeś - czyli regulamin
    > świadczenia usług POP. Było się na to nie godzić i kupić tak-taka.

    Eee no wiesz, ja kiedys mialem kilkanascie zlotych na koncie, zostal mi
    dzien waznosci wiec zeby nie ukradli doladowalem kartą cos okolo 25 zl
    i na nastepny dzien mialem zero ... karta SIM poszla pod mlotek a ja
    trzymam sie od zlodziei daleko.

  • 4. Data: 2005-06-29 09:18:24
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

> [...]
    > dzien waznosci wiec zeby nie ukradli doladowalem kartą cos okolo 25 zl
    > i na nastepny dzien mialem zero ... karta SIM poszla pod mlotek a ja

    A ja maiłem kiedyś tak-taka, miałem na nim około 30 złotych, skończył
    sie termin zarówno dzwonienia , jak i odbierania, doładowałem około 3
    tygodni potem i nic nie straciłem.

  • 5. Data: 2005-06-29 15:32:23
    Od: "Gazeta" <abbon[bezspamu]@b3zsp4mu.gazeta.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dzien waznosci wiec zeby nie ukradli doladowalem kartą cos okolo 25 zl
    > i na nastepny dzien mialem zero ... karta SIM poszla pod mlotek a ja
    A ja kiedys mialem tak-taka i wyslalem SMSa za 9 pln, po kilku minutach nie
    odjeli mi nic z konta. A poniewaz pani prezentujaca swoje wdzieki na czacie
    mi sie spodobala to wyslalem ich jeszcze kilkadziesiat. I nic. Dopiero po
    dwoch dniach inna mila pani poinformowala mnie, ze na koncie mam minus
    259,99. Karta tez poszla pod mlotek :)
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-06-29 18:08:26
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Gazeta" <abbon[bezspamu]@b3zsp4mu.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:d9ueu1$dpi$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > czacie mi sie spodobala to wyslalem ich jeszcze kilkadziesiat. I nic.
    > Dopiero po dwoch dniach inna mila pani poinformowala mnie, ze na koncie

    A to nie taniej bylo pójsc na dziwki?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 7. Data: 2005-06-29 18:33:30
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Gazeta" <abbon[bezspamu]@b3zsp4mu.gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:d9ueu1$dpi$1@inews.gazeta.pl...

    > A to nie taniej bylo pójsc na dziwki?

    żeby się zarazić? :>

  • 8. Data: 2005-06-29 18:34:39
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

> [...]
    > Dopiero po dwoch dniach inna mila pani poinformowala mnie, ze na koncie
    > mam minus 259,99. Karta tez poszla pod mlotek :)

    mój kolega w heyah uzyskał -80zł. ;p Widać PTC tak ma. ;]

  • 9. Data: 2005-06-29 18:37:17
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > A to nie taniej bylo pójsc na dziwki?

    To jest tzw. bezpieczny seks. "Dziwka" na pewno cie czyms zarazi ... ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 10. Data: 2005-06-30 05:13:41
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > To jest tzw. bezpieczny seks. "Dziwka" na pewno cie czyms zarazi ... ;-)

    "Na pewno"? To ty chodzisz na dziwki bez zabezpieczenia?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt