  • 1. Data: 2006-08-10 13:02:55
    Temat: komputer osobisty a DG
    Od: "ula" <u...@o...pl>

    Witam,

    Kupiłam komputer 2 lata przed rozpoczęciem DG, nie wciągnęłam go do EŚT ani
    do EW, choć służy mi w DG. Chciałabym go teraz troche ulepszyć, np. dokupić
    RAMu, czy mogę zrobić to na koszt firmy?

    Ula

  • 2. Data: 2006-08-10 21:11:08
    Temat: Re: komputer osobisty a DG
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    ula napisał(a):
> [...]
    > do EW, choć służy mi w DG. Chciałabym go teraz troche ulepszyć, np. dokupić
    > RAMu, czy mogę zrobić to na koszt firmy?

    Tak.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 3. Data: 2006-08-11 09:52:13
    Od: "ula" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@c...gdzies.net.pl> napisał w
    wiadomości news:ebg7gd$e44$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Tak.

    dzięki za odp :)
    ale jeśli komputer nie jest w żadnej ewidencji to na jakiej podstawie mogę
    to zrobić? Czy może na tej podstawie, że nie musiał być ujęty w EW bo jego
    wartość jest mniejsza niż 1500zł., oraz w EŚT bo przewiduję, że nie będzie
    mi służył conajmiej rok?

    ula

  • 4. Data: 2006-08-11 11:14:39
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    ula napisał(a):

> [...]
    > wartość jest mniejsza niż 1500zł., oraz w EŚT bo przewiduję, że nie będzie

    Chocby dlatego. Mozesz wziasc w koszty sama wartosc czesci bo i tak nie
    przekroczy tych 1500zł.
    Zreszta, nikt nie zakaze kupienia np. procesora i pamieci i postawienia
    sobie ich w firmie na polce jako przycisk do papieru ;)

    pozdrawiam,
    Przemek O.