    From: "ania janke" <a...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: komornik zajął konto
    Date: Thu, 29 Jul 2004 21:12:41 +0000 (UTC)

    witam.
    mam taką sytuację: dziś się dowiedziałam, że komornik zajął mi konto
    na kwotę ponad 2000 złotych. nie dostałam wyroku ani nie pamiętam komu
    mogłam zalegać z taką kwotą. na koncie mam oczywiście więcej niż kwota
    wolna od zajęcia i boję się, że komornik zabierze mi te pieniądze.
    bank oczywiście umywa ręce bo on tylko ma wykonać polecenie komornika.
    dowiedziałam się też, że komornik nie wnika w treść i zasadność wyroku
    nakazującego zapłatę tej kwoty, bo on ma tylko ten wyrok wyegzekwować.
    no i w związku z całą sytuacją mam takie pytania:

    1. czy jak odwołam się do sądu to komornik wstrzyma egzekucję?
    2. a jesli nie wstrzyma to w ciagu ilu dni bank przeleje te pieniądze
    z mojego konta na wskazane przez komornika?
    3. skoro nie dostałam nigdy do rąk wyroku nakazu zapłaty to czy komornik
    może prowadzić tą egzekucję? (w banku zrobili mi ksero tytułu wykonawczego
    bo od komornika też jeszcze nic nie przyszło)
    4. to najprawdopodobniej (raczej 100%) jakaś pomyłka bo nikomu nie zalegałam
    więc co ja powinnam teraz zrobic?

    proszę o odpowiedź kogoś, kto ma doświadczenie bo przeszukując grupę nie
    znalazłam satysfakcjonującej odpowiedzi

    zmartwiona ania

    ps. posłałam też mail na pl.biznes.banki