  • 1. Data: 2004-07-29 21:12:41
    Temat: komornik zajął konto
    Od: "ania janke" <a...@W...gazeta.pl>

    witam.
    mam taką sytuację: dziś się dowiedziałam, że komornik zajął mi konto
    na kwotę ponad 2000 złotych. nie dostałam wyroku ani nie pamiętam komu
    mogłam zalegać z taką kwotą. na koncie mam oczywiście więcej niż kwota
    wolna od zajęcia i boję się, że komornik zabierze mi te pieniądze.
    bank oczywiście umywa ręce bo on tylko ma wykonać polecenie komornika.
    dowiedziałam się też, że komornik nie wnika w treść i zasadność wyroku
    nakazującego zapłatę tej kwoty, bo on ma tylko ten wyrok wyegzekwować.
    no i w związku z całą sytuacją mam takie pytania:

    1. czy jak odwołam się do sądu to komornik wstrzyma egzekucję?
    2. a jesli nie wstrzyma to w ciagu ilu dni bank przeleje te pieniądze
    z mojego konta na wskazane przez komornika?
    3. skoro nie dostałam nigdy do rąk wyroku nakazu zapłaty to czy komornik
    może prowadzić tą egzekucję? (w banku zrobili mi ksero tytułu wykonawczego
    bo od komornika też jeszcze nic nie przyszło)
    4. to najprawdopodobniej (raczej 100%) jakaś pomyłka bo nikomu nie zalegałam
    więc co ja powinnam teraz zrobic?

    proszę o odpowiedź kogoś, kto ma doświadczenie bo przeszukując grupę nie
    znalazłam satysfakcjonującej odpowiedzi

    zmartwiona ania

    ps. posłałam też mail na pl.biznes.banki

  • 2. Data: 2004-07-30 07:39:34
    Temat: Re: komornik zajął konto
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik "ania janke" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > 4. to najprawdopodobniej (raczej 100%) jakaś pomyłka bo nikomu nie
    zalegałam
    > więc co ja powinnam teraz zrobic?

    a moze jakis mandat lub podatki?
    p.
    W,

  • 3. Data: 2004-07-30 07:41:22
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    mnie w ogóle dziwi że zajął ci konto bez powiadomienia ciebie - znaczy bez
    dowodu doręczenia pisma o zajęciu...

  • 4. Data: 2004-07-30 08:18:48
    Od: "Jedrek" <pieslak2@WYTNIJ_TO.wp.pl>

    miedza popełnił na grupie
    > mnie w ogóle dziwi że zajął ci konto bez powiadomienia ciebie - znaczy bez
    > dowodu doręczenia pisma o zajęciu...

    tak właśnie jest. Kiedy zalegałem dla Urzędu miasta kwotę 2PLN (słownie dwa
    złote polskie). Dostawałem pisma z ponagleniami, itp. Było tego z 10.
    Wszystkie trafiały do kosza. Jednak na "swistku" z zakładu pracy zobaczyłem
    "kwota zajęta - komornik". Żadnego pisma od komornika, czy też sądu. Totalne
    zaskoczenie.

    Jędrek

  • 5. Data: 2004-07-30 08:20:28
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Jedrek napisał(a):

> [...]
    > "kwota zajęta - komornik". Żadnego pisma od komornika, czy też sądu. Totalne

    Pewnie się po prostu poczty nie odbiera. Awiza też się wyrzuca do kosza. A potem
    się dziwi.

    --
    JOHNSON :)

  • 6. Data: 2004-07-30 09:01:39
    Od: "Marcin" <b...@b...com>

    Użytkownik "wirtualna" <w...@w...pl.com> napisał w wiadomości

    > a moze jakis mandat lub podatki?

    Wiec ja moze pare faktow z pl.biznes.banki w tej samej sprawie, dopoki pani
    Ani nie ma. :o)

    Zajecia dokonal komornik sadowy, wiec mandat i podatki odpadaja, pani Ania
    nie otrzymala zadnego zawiadomienia, zadnego zajecia, nic. O tym, ze ktos w
    ogole ma wobec niej jakies roszczenia dowiedziala sie w banku. Podejrzewa,
    ze ktos podal jej dane przy jakims zakupie, i teraz ona jest scigana za
    nieswoje zakupy.

    Tak sobie pozwalam przytoczyc. :o)

    --
    Pzdr.
    Marcin

  • 7. Data: 2004-07-30 14:46:18
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl>

> [...]
    > może prowadzić tą egzekucję? (w banku zrobili mi ksero tytułu
    wykonawczego
    > bo od komornika też jeszcze nic nie przyszło)

    podaj treść tego dokumentu,
    a z dużym prawdopodobieństwem będziemy
    mogli odpowiedzieć na twoje pytania
    i dorzucić trochę od siebie :-)