    From: Baczek <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: komornik - od jakiej kwoty
    Date: Sun, 25 Nov 2007 12:44:29 +0100

    Witam
    Oddalem do sadu dluznika. Otrzymalem z sadu kwity (wraz z klauzula
    wykonalnosci), ze dluznik ma zwrocic kase +koszta + odsetki, okolo 820zł.

    Gosc wplacil mi tylko 800zł i powiedział, ze reszty nie zaplaci.
    W zwiazku, z tym ze gosc zlosliwie nie uregulowal calosci mam 3 pytania:

    Od jakiej kwoty komornik podejmnie sie egzekucji?
    Jaki mam czas na oddanie sprawy do komornika?
    Czy nadal moge doliczac odsetki od tych 20zł?