  • 11. Data: 2006-02-06 17:27:24
    Temat: Re: komornik meilem zajmuje pobory pracownika
    Od: Michał Wilk <m...@o...pl>

    > Art. 39. Organ administracji publicznej doręcza pisma za pokwitowaniem
    > przez pocztę, przez swoich pracowników lub przez inne upoważnione osoby
    > lub organy.
    > orzeczenia sądów
    >
    > Tu mowa tylko o POCZCIE POLSKIEJ ?

    No na na pewno nie o rumuńskiej

> [...]
    > art. 391 § 1 nie mówi o doręczaniu pism w postaci dokumentu
    > elektronicznego, lecz "za pomocą środków komunikacji elektronicznej".
    > Powyższa niekonsekwencja terminologiczna ma o tyle istotne znaczenie dla
    > jasności przepisów, że środki komunikacji elektronicznej należą do
    > szerszej kategorii środków porozumiewania się na odległość, podczas gdy
    > dokument elektroniczny to wyłącznie efekt takiego porozumiewania się.
    > Jednocześnie przez pojęcie środków komunikacji elektronicznej rozumie się
    > m.in. wiadomości SMS i komunikatory internetowe.

    No wiec tak jak mowie - art. 39(1) par. 1 stanowi rowniez o mailach (choc
    nie tylko)

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 12. Data: 2006-02-06 17:32:45
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Michał Wilk napisał(a):

    > No na na pewno nie o rumuńskiej

    To coś Ci się bratku pomerdało ... słowo POCZTA nie jest
    zastrzeżona dla jednej instytucji.

    > No wiec tak jak mowie - art. 39(1) par. 1 stanowi rowniez o mailach
    > (choc nie tylko)

    Nie do końca ... ale nie zrozumiesz ;)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 13. Data: 2006-02-06 17:36:48
    Od: Michał Wilk <m...@o...pl>

    > To coś Ci się bratku pomerdało ... słowo POCZTA nie jest zastrzeżona dla
    > jednej instytucji.

    A jakie inne jeszcze podmioty wykonuja uslugi pocztowe w Polsce?

    > Nie do końca ... ale nie zrozumiesz ;)

    Sprobuje lopatologicznie, zacytuje przepis:

    Art. 39 (1) par. 1 Doręczenie może nastąpić za pomocą środków komunikacji
    elektronicznej w rozumieniu przepisów o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną, jeżeli strona:

    1) wystąpiła do organu administracji publicznej o doręczenie albo

    2) wyraziła zgodę na doręczenie jej pism za pomocą tych środków.

    Nie rozumiesz punktu drugiego?

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 14. Data: 2006-02-06 18:34:59
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl>

    > To coś Ci się bratku pomerdało ... słowo POCZTA nie jest zastrzeżona dla
    > jednej instytucji.

    Nie pomerdało mu się, do 2009r jest zastrzeżona ;)

  • 15. Data: 2006-02-07 18:37:27
    Od: ...@...c

    Dnia Mon, 6 Feb 2006 17:59:44 +0100, R6 napisał(a):

    > witam;
    > dzis dostalem meila z us w ktorym w zalaczniku bylo pismo od komornika -
    > zawiadomienie o zajeciu prawa majatkowego stanowiacego wynagrodzenie u
    > dluznika zajetej wierzytelnosci bedacego pracodawca

    dostałeś właśnie niepodpisany spam na skrzynkę. Poproś US aby zechciał
    posługiwać się kwalifikowanym podpisem cyfrowym. Pomijam już kwesitę
    potwierdzenia otrzymania emaila której nie ma.

    --
    pozdrawiam,

  • 16. Data: 2006-02-07 19:37:16
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: "R6" <r...@g...pl>

    > pracujac u mnie na pelnym etacie zarabia najnizsza krajowa czyli
    > ubruttowione 899,10 do reki otrzymuje 648,30 pln
    > co z tym pismem zrobic? olac? czy potracic z wyplaty wszystko czy
    > jakies czesci?

    Nic. Najniższe wynagrodzenie jest wolne od zajęć.

  • 17. Data: 2006-02-07 20:25:22
    Od: "jacobs" <a...@m...pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > You have one message from: "R6" <r...@g...pl>

    > Nic. Najniższe wynagrodzenie jest wolne od zajęć.

    praktyka podpowiada co innego jednak.

    J.

  • 18. Data: 2006-02-07 20:32:26
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Goomich wrote:

    > You have one message from: "R6" <r...@g...pl>

    > Nic. Najniższe wynagrodzenie jest wolne od zajęć.

    A połowa najniższego już nie?

    Z najniższego chyba też se da ściągnąc...

    MZ

  • 19. Data: 2006-02-07 22:21:13
    Od: "R6" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > You have one message from: "R6" <r...@g...pl>

    > Nic. Najniższe wynagrodzenie jest wolne od zajęć.

    mozesz podac podstawe prawna na ktora moge sie powolac?
    dzis dostalem pismo listem ...
    wiec mysle o odpowiedzi
    pozdro:)

  • 20. Data: 2006-02-07 22:36:46
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: "R6" <r...@g...pl>

    > mozesz podac podstawe prawna na ktora moge sie powolac?
    > dzis dostalem pismo listem ...
    > wiec mysle o odpowiedzi

    Kodeks pracy.

    Art. 87 1. § 1. Wolna od potrąceń jest kwota wynagrodzenia za pracę w
    wysokości:
    1) minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalanego na podstawie
    odrębnych przepisów, przysługującego pracownikom zatrudnionym w pełnym
    wymiarze czasu pracy, po odliczeniu składek na ubezpieczenia społeczne
    oraz zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych - przy potrącaniu
    sum egzekwowanych na mocy tytułów wykonawczych na pokrycie należności
    innych niż świadczenia alimentacyjne,