  • 1. Data: 2006-02-06 15:04:45
    Temat: Prawo amerykanskie Prosze o pomoc
    Od: " Nitka" <s...@g...pl>

    Moj chlopak jest Amerykaninem, placacym wysokie alimanety na dzieci jak i na
    zone. Chce do mnie przyjechac. Nie moze pracowac w naszym kraju, gdyz nie
    byloby go na to stac, wiec chcemy wyjechac za granice. Tu pojawia sie masa
    pytan odnosnie jego oplat?
    1. Czy gdyby zlozyl odpowiednie dokumenty potwierdzajace, ze w Polsce( badz
    innym kraju euopejskim) roczna pensja jest mnijesza od amerykanskiej, sad
    zatwierdzilby placenie nizszych alimentow?
    2. Co, gdy bedzie placil mniejsze alimenty majac zatwierdzone wieksze?
    3. Co, jesli przestanie placic za zone...
    Czy pojdzie do wiezienia za to, ze nie bedzie go stac?
    4. Czy gdybym wyszla za niego i mielibysmy dziecko, jego zmniejszylyby sie?
    Jak to wszystko wyglada?
    Wiem, ze w Polsce jest tak, ze jesli nie stac kogos na oplate duzych
    alimentow, musi przynajmniej placic tyle ile moze..zawsze to lepiej niz
    nic...
    sama nie wiem, niestety nie znam sie na prawie.
    Czy ktos moze mi pomoc?
    Bede bardzo wdzieczna za odpowiedzi.
    Pozdrawiam.
    Nitka

  • 2. Data: 2006-02-06 15:24:22
    Temat: Re: Prawo amerykanskie Prosze o pomoc
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Nitka napisał(a):

> [...]
    > byloby go na to stac, wiec chcemy wyjechac za granice. Tu pojawia sie masa

    Trzeba zapytac amerykanskiego prawnika... 'Denny Crane' ;P

    j.

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)

  • 3. Data: 2006-02-06 15:43:41
    Od: "Jackie" <j...@w...pl>

    Użytkownik " Nitka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > sama nie wiem, niestety nie znam sie na prawie.

    Poszukaj w Usenecie w grupach tyczących rozwodów i alimentów. Dość często
    poruszany jest temat rodziców amerykańskich którzy przenieśli się do
    krajów typu Filipiny po to by płacić niższe alimenty. Żeby było zabawnie - z
    reguły z marnym skutkiem. Niech Twój chłopak weźmie dobrego prawnika.

    --
    Jackie
    http://www.akwaria.pl/krewetki

  • 4. Data: 2006-02-06 16:06:57