  • 1. Data: 2006-02-06 14:47:49
    Temat: obrazek wyostrzający się
    Od: xxxx <x...@w...pl>

    Kogo zapytac jak nie fachowców.
    Interesuje mnie zrobienie obrazka wyostrzajacego sie podczas ładowania
    strony. Myslałem ze to zapis w formie progresywnego jpga. Wykonałem ale
    nici.. :-( z efektu. Co w takim razie źle zrobiłem albo o co chodzi?
    Pzdr

  • 2. Data: 2006-02-06 18:09:20
    Temat: Re: obrazek wyostrzający się
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "xxxx" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Co w takim razie źle zrobiłem

    Wysłałeś posta na niewłaściwą grupę.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2006-02-06 19:10:23
    Od: xxxx <x...@w...pl>

    Dnia Mon, 6 Feb 2006 19:09:20 +0100, SQLwysyn napisał(a):
    > Użytkownik "xxxx" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wysłałeś posta na niewłaściwą grupę.

    Sory.
    Anulowałem natychmaist usenetowa wiadomość ale nie wykonało polecenia.
    Urażonych - przepraszam