  • 1. Data: 2006-02-06 16:59:44
    Temat: komornik meilem zajmuje pobory pracownika
    Od: "R6" <r...@g...pl>

    witam;
    dzis dostalem meila z us w ktorym w zalaczniku bylo pismo od komornika -
    zawiadomienie o zajeciu prawa majatkowego stanowiacego wynagrodzenie u
    dluznika zajetej wierzytelnosci bedacego pracodawca
    wg tego pisma pracownik jest winny us 450 pln
    rozmawialem z pracownikiem potwierdzil ze ma do zaplacenia mandaty na ta
    kwote wiec to nie dowcip:)
    pracujac u mnie na pelnym etacie zarabia najnizsza krajowa czyli
    ubruttowione 899,10 do reki otrzymuje 648,30 pln
    co z tym pismem zrobic? olac? czy potracic z wyplaty wszystko czy jakies
    czesci? narazie nic na papierze nie dostalem
    jak ta zaleglosc ma sie do czesci wolnej od zajecia komorniczego?
    pod pismem jest dopisek:
    ... w stosunku do egzekwowanej naleznosci pienieznej niewazne sa
    rozporzadzenia wynagrodzeniem przekraczajace czesc wolna od zajecie dokonane
    po jego zajeciu, a takze przed tym zajeciem jezeli sa wymagalne po
    zajeciu....
    pozdro:)

  • 2. Data: 2006-02-06 17:02:16
    Temat: Re: komornik meilem zajmuje pobory pracownika
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > dzis dostalem meila z us w ktorym w zalaczniku bylo pismo od komornika -

    Uojezu... nie strasz :D A skad wiesz ze dostales?
    Moze trafilo do /dev/null ?
    :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2006-02-06 17:04:22
    Od: "R6" <r...@g...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Uojezu... nie strasz :D A skad wiesz ze dostales?
    > Moze trafilo do /dev/null ?
    > :D

    spodziewam sie, ze i przyjdzie na pismie
    jutro zadzwonie do us i potwierdze

    pozdro:)

  • 4. Data: 2006-02-06 17:06:37
    Od: Michał Wilk <m...@o...pl>

    Użytkownik "R6" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dluznika zajetej wierzytelnosci bedacego pracodawca
    > wg tego pisma pracownik jest winny us 450 pln

    Czy wyrazales zgode na doreczanie pism mailem albo wystepowales o to?

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 5. Data: 2006-02-06 17:10:00
    Od: "R6" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michał Wilk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "R6" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Czy wyrazales zgode na doreczanie pism mailem albo wystepowales o to?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Michal

    sorry darujcie sobie te przepychanki slowne,
    fakty sa takie ze komornik przysle ten nakaz i na pismie
    dlatego chce wiedziec ile czy wogole potracic z pensi?
    pozdro:)

  • 6. Data: 2006-02-06 17:11:11
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Michał Wilk napisał(a):

    > Czy wyrazales zgode na doreczanie pism mailem albo wystepowales o to?

    A wyrażał zgodę na dostarczanie pism via PP ?

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 7. Data: 2006-02-06 17:12:17
    Od: Michał Wilk <m...@o...pl>

    > A wyrażał zgodę na dostarczanie pism via PP ?

    A po co mialby ja wyrazac?

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 8. Data: 2006-02-06 17:19:54
    Od: Michał Wilk <m...@o...pl>

    > Poprawiłem zatem powyżej cytat.

    Mozesz odpowiedziec na moje pytanie?

    Jesli nie, to pomoge - wyrazac zgody na doreczenia przez Poczte nie trzeba,
    co wynika z art. 39 kpa, natomiast na doreczanie za pomoca maili tak - co
    wynika z kolei z art. 39(1) par. 1 pkt 2 kpa

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 9. Data: 2006-02-06 17:20:21
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Michał Wilk napisał(a):
> [...]

    A po co miałby ją wyrażać ?

  • 10. Data: 2006-02-06 17:27:07
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Michał Wilk napisał(a):

    > Jesli nie, to pomoge - wyrazac zgody na doreczenia przez Poczte nie
    > trzeba, co wynika z art. 39 kpa, natomiast na doreczanie za pomoca maili

    Art. 39. Organ administracji publicznej doręcza pisma za
    pokwitowaniem przez pocztę, przez swoich pracowników lub przez
    inne upoważnione osoby lub organy.
    orzeczenia sądów

    Tu mowa tylko o POCZCIE POLSKIEJ ?

    > tak - co wynika z kolei z art. 39(1) par. 1 pkt 2 kpa

    A co mi tam .. CTRL C CTRL V z lexa:
    Litwiński P. artykuł P Rzeczposp. 2005/6/9 - t.2
    Z e-podaniem do urzędu.

    Przepis [art. 46 § 3 k.p.a.] stanowi bowiem in fine, iż "organ
    doręcza pismo w formie innej niż forma dokumentu
    elektronicznego", podczas gdy art. 391 § 1 nie mówi o doręczaniu
    pism w postaci dokumentu elektronicznego, lecz "za pomocą
    środków komunikacji elektronicznej". Powyższa niekonsekwencja
    terminologiczna ma o tyle istotne znaczenie dla jasności
    przepisów, że środki komunikacji elektronicznej należą do
    szerszej kategorii środków porozumiewania się na odległość,
    podczas gdy dokument elektroniczny to wyłącznie efekt takiego
    porozumiewania się. Jednocześnie przez pojęcie środków
    komunikacji elektronicznej rozumie się m.in. wiadomości SMS i
    komunikatory internetowe.