  • 1. Data: 2006-02-06 16:08:06
    Temat: Czym się różni??
    Od: "artur" <v...@i...pl>

    Czym roznia sie od siebie formy zabezpieczenia dotacji
    finansowej??.....a mianowicie:
    - poreczenie
    - weksel z poreczeniem wekslowym
    - gwarancja bankowa
    - zastaw na prawach lub rzeczach
    - blokada rachunku bankowego
    - akt notarialny o poddaniu sie egzekucji przez dluznika

    Konkretnie interesuje mnie, przy ktorej formie ja (jako osoba bioraca
    dotacje) ponosze dodatkowe koszty zwiazane z "wytworzeniem" w/w
    dokumentacji??

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2006-02-06 16:49:42
    Temat: Re: Czym się różni??