  • 1. Data: 2006-02-06 16:33:17
    Temat: Znowu WKU..
    Od: hubs <h...@g...com>

    Witam grupe. Mam nastepujace pytanie:
    Czy moge isc na komisje do WKU wyposazony jedynie w paszport, nie
    zabierajac DO. Czy moge powedziec, ze na codzien uzywam tylko paszportu?
    Moga mi kazac pokazac jakis dokument z adresem ?(paszport nie zawiera
    ani adresu, ani rysopisu, ani PESELU)

    Dzieki i pozdrawiam

    --
    pozdrawiam hubs
    hubs dot org - at - gmail - NOSPAM - dot - com

  • 2. Data: 2006-02-06 18:03:45
    Temat: Re: Znowu WKU..
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    hubs wrote:
    > (paszport nie zawiera
    > ani adresu, ani rysopisu, ani PESELU)

    Mój paszport zawiera i rysopis (w formie graficznej) i PESEL.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 3. Data: 2006-02-06 20:02:06
    Od: ":-\)" <W...@n...USUNACpl>

> [...]
    > zabierajac DO. Czy moge powedziec, ze na codzien uzywam tylko paszportu?
    > Moga mi kazac pokazac jakis dokument z adresem ?(paszport nie zawiera
    A czy nie ma obowiązku posiadania dowodu osobistego, kazda osoba, ktora
    skonczyla 18 rok życia?

    --
    Mateusz ;-)

  • 4. Data: 2006-02-06 20:22:43
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    hubs wrote:
> [...]
    > zabierajac DO. Czy moge powedziec, ze na codzien uzywam tylko paszportu?
    > Moga mi kazac pokazac jakis dokument z adresem ?(paszport nie zawiera

    Zawsze możesz. Najwyżej jak się wkurzą to wylądujesz w łodzi podwodnej.

  • 5. Data: 2006-02-06 21:00:59
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    :-) wrote:
    > A czy nie ma obowiązku posiadania dowodu osobistego, kazda osoba, ktora
    > skonczyla 18 rok życia?

    Posiadanie a okazywanie to dwie różne sprawy.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>