  • 1. Data: 2007-07-23 13:05:10
    Temat: komornik bogiem - nie do ruszenia
    Od: "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl>

    Nie wnikając w szczeógły w wyniku pomyłki komornik wysłał pismo komornicze
    nie do tej osoby co powinien.
    Właściciel pisma poszedł sprawę wyjaśnić do komornika a właściwie do
    sekretariatu.
    Teoretycznie sprawę chyba ząłatwiono i wyjaśniono tak jak chciał poza
    jednym...
    ... nie usłyszał przepraszam.
    Domagał się tego głośno, tak głosno że....
    ...aż pan komornik wyleciał z sąsiedniego pokoju i wydar się po nim mniej
    więcej treści takowej "nikt pana nie będziue tu przepraszał i tak mi pan nic
    nie zrobi żegnam pana".

    Ofiara pomyłki powiedziała, że tego hamstwa tak nie zostawi bez słowa.
    A my się z nim założyliśmy z nim, że i tak nic nie wskóra, bo komornik jest
    ponad prawem :D

    NA FAKTACH TAK DZIAŁA KOMORNIK W RYBNIKU ;)

  • 2. Data: 2007-07-23 13:13:57
    Temat: Re: komornik bogiem - nie do ruszenia
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl> naskrobał/a w

    > Ofiara pomyłki powiedziała, że tego hamstwa tak nie zostawi bez
    > słowa. A my się z nim założyliśmy z nim, że i tak nic nie wskóra, bo
    > komornik jest ponad prawem :D

    Znaczy się, że prawo nakazuje mu przeprosić, a je w ten sposob lamie?

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 3. Data: 2007-07-23 14:07:01
    Od: "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl>

    > Znaczy się, że prawo nakazuje mu przeprosić, a je w ten sposob lamie?

    A co wolisz przeprosić czy płacić odszkodowanie?
    Czas, zwolnienie z pracy, koszty dojazdu, telefonów itp.

  • 4. Data: 2007-07-23 14:11:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Bartosz B. pisze:

    > A co wolisz przeprosić czy płacić odszkodowanie?

    A co to za głupie p[pytanie?
    Komornik nie ma obowiązku przepraszania za swoje błędy, a ty masz prawo
    żądać odszkodowania (przed sądem). Skorzystaj ze swojego prawa i nie
    marudź że "komornik jest ponad prawem". Jak wygrasz odszkodowanie to w
    ramach prawa komornik ci je zapłaci. I czego nie rozumiesz?

    > Czas, zwolnienie z pracy, koszty dojazdu, telefonów itp.

    A poza tym wątpię czy wygrasz ...

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 5. Data: 2007-07-23 14:15:02
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Mon, 23 Jul
    2007 15:13:57 +0200, Goomich zeznał(a):

    > Znaczy się, że prawo nakazuje mu przeprosić, a je w ten sposob lamie?

    no jasne.
    i jeszcze powinien zaplacic 100 mln za szkody moralne
    i chodzić we włosienicy po rybnickim rynku (czy co tam mają) i krzyczeć,
    że wyslal pismo nie tam gdzie powinien.

  • 6. Data: 2007-07-23 14:28:18
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 23.07.2007 Johnson <j...@n...pl> napisał/a:

> [...]
    > marudź że "komornik jest ponad prawem". Jak wygrasz odszkodowanie to w
    > ramach prawa komornik ci je zapłaci. I czego nie rozumiesz?

    A kto przeprowadzi egzekucję wyroku na komorniku? ;-)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 7. Data: 2007-07-23 18:36:40
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Użytkownik "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl> napisał w
    wiadomości news:f82cls$rl9$1@news.onet.pl...

    > A co wolisz przeprosić czy płacić odszkodowanie?
    > Czas, zwolnienie z pracy, koszty dojazdu, telefonów itp.

    Wiem (domyślam sie) co woli ten Twój komornik - woli zapłacić nędzne grosze
    niż przepraszać natręta. A sądzę, że i tak nie będzie się Wam chciało
    ryzykować procesu...

    Pozdro
    zenek

  • 8. Data: 2007-07-24 20:47:27
    Od: "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl>

    > Wiem (domyślam sie) co woli ten Twój komornik - woli zapłacić nędzne
    grosze
    > niż przepraszać natręta. A sądzę, że i tak nie będzie się Wam chciało
    > ryzykować procesu...

    Jak wspomniałem założyłem się z nim że nie dopnie swego ;) Nie omieszkam
    zapytać się za jakiś czas jak sprawa ma się.

  • 9. Data: 2007-07-24 20:48:07
    Od: "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl>

    inny komornik ?

  • 10. Data: 2007-07-24 20:48:28
    Od: "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl>

    głupie pytanie komornik danego rewiru jest tylko jeden :D