  • 1. Data: 2007-07-23 10:37:04
    Temat: Dla mnie ciekawe...
    Od: Mica <m...@g...mail.net>

    Czy jeśli idę do sklepu i kupuje maszyne przemysłową za 1 zł (na co mam
    rachunek) a kolejne 1 zł (na które nie mam potwierdzenia) płace za
    pośrednictwo sprzedawcy za to popełniam wykroczenie/przestepstwo?

  • 2. Data: 2007-07-23 20:41:34
    Temat: Re: Dla mnie ciekawe...
    Od: "Łukasz N" <l...@s...net>

    Użytkownik "Mica" <m...@g...mail.net> napisał w wiadomości
    > Czy jeśli idę do sklepu i kupuje maszyne przemysłową za 1 zł (na co mam
    > rachunek) a kolejne 1 zł (na które nie mam potwierdzenia) płace za
    > pośrednictwo sprzedawcy za to popełniam wykroczenie/przestepstwo?

    Moim zdaniem nie. W końcu to na przedsiębiorca (sprzedawca) ma obowiązek
    wykazać dochód uzyskany z takiego pośrednictwa i odprowadzić stosowny
    podatek.

    Forum Prawników - bezpłatne porady prawne - www.advokat.com.pl