  • 1. Data: 2005-04-24 11:53:46
    Temat: komornik
    Od: "misia" <k...@c...pl>

    Jakis czas temu oddalam kompoter do serwisu do naprawy.Naprawa miala potrwac
    ok 2 tygodni.Po 2 tygodniach pojechalam do serwisu aby odebrac
    sprzet.Iwielkie zaskoczenie!!!!!!!!! Na drzwiach serwisu widniala
    karteczka"Serwis zawiesza swoja dzialalnosc,firma w likwidacji"Dowiedzialam
    sie ze firme przeja komornik.Czy w tej sytuacji mam szanse odzyskac swoj
    sprzet??Jesli tak to jak mam sie do tego zabrac??

  • 2. Data: 2005-04-25 06:58:39
    Temat: Re: komornik
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 24 Apr 2005 11:53:46 GMT, misia naskrobał(a):

> [...]
    > sie ze firme przeja komornik.Czy w tej sytuacji mam szanse odzyskac swoj
    > sprzet??Jesli tak to jak mam sie do tego zabrac??

    Na jednej nodze do komornika z pismem że taki a taki sprzęt bedący TWOJĄ
    WŁASNOŚCIĄ jest przechowywany w firmie xxx dowodem czego jest niniejszy
    dowód przyjęcia towaru. Wnosisz o natychmiastowy zwrot towaru.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org