  • 1. Data: 2002-01-14 23:20:40
    Temat: kolizja ugoda
    Od: Piotr Kijowski <w...@n...com.pl>

    spowodowalem kolizje. szkoda wylacznie po stronie poszkodowanego,
    zderzak zgnieciony (do wymiany).

    czy jesli uzgodnie z poszkodowanym ze ja mu place gotowke (by nie
    lecialo mi z ubezpieczniea - nie chce stracic znizek) to taki zapis by
    sprawe zamknac ostateczine i formalnie wystarczy?

    Ja niżej podpisany ......., zamieszkały ....... legitymujący się
    dowodem osobistym ..... oświadczam, że dnia ......... o godzinie ...
    pozostawiając samochód do postoju ...... o numerze rejestracyjnym ....
    będącym własnością moją na ulicy ..... na parkingu przed budynkiem ....
    spowodowałem kolizję z ....... samochodem marki ..... o nr
    rejestracyjnym
    .... będącym własnością .... zamieszkałym .... legitymujący się dowodem
    osobistym nr...... .
    Do kolizji doszło w wyniku nie zaciągnięcia hamulca ręcznego, co w
    konsekwencji doprowadziło do stoczenia się samochodu na pojazd
    poszkodowanego. W wyniku kolizji w samochodzie poszkodowanego
    powstały następujące szkody: ...........
    Mój samochód nie został uszkodzony.

    (i tu najistotniejsze nie wiem jak napisac)

    Wraz z poszkodowanym uzgadniam, ze koszt zakupu i wymiany zderzaka
    pokryje samodzienie.
    Po konsultacji z zakladem napraw uzgadniamy z poszkodowanym, ze
    powiniennem mu wyplacic kwote ........ jako zwrot kosztu naprawy.
    Platnosci dokonam w ciagu 7 dni od podpisania oswiadczenia.

    ------------------
    moze byc ? cos dodac, ujac ?

    --
    Piotr Kijowski e-mail: w...@n...com.pl

  • 2. Data: 2002-01-15 07:16:46
    Temat: Re: kolizja ugoda
    Od: "greg" <k...@z...pl>

    Miałem podobną sytuację, ale sprawa z wniosku pokrzywdzonego trafiła do PZU.
    Zapłaciłem z własnej kieszeni i sprawa została wycofana (umorzona).
    Po pokryciu szkody wyciągnij od poszkodowanego oświadczenie, iż jako sprawca
    poprzez zapłatę wskazanej sumy pienięzy pokryłeś całą wartość szkody
    powstałej w cudzym pojeździe w związku z kolizją ... (ubrać w słowa, podając
    niezbędne fakty, numery i dane). Niech poszkodowany potwierdzi fakt
    otrzymania pieniędzy oraz oświadczy, że nie ma więcej roszczeń.
    greg
    Użytkownik Piotr Kijowski <w...@n...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...com.pl...

  • 3. Data: 2002-01-15 10:21:01
    Od: Piotr Kijowski <w...@n...com.pl>

    greg wrote:

    > Niech poszkodowany potwierdzi fakt otrzymania pieniędzy oraz
    > oświadczy, że nie ma więcej roszczeń.

    o wlasnie tego mi bylo trzeba.
    dzieki

    Piotr Kijowski e-mail: w...@n...com.pl