    From: "greg" <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kolizja ugoda
    Date: Tue, 15 Jan 2002 08:16:46 +0100

    Miałem podobną sytuację, ale sprawa z wniosku pokrzywdzonego trafiła do PZU.
    Zapłaciłem z własnej kieszeni i sprawa została wycofana (umorzona).
    Po pokryciu szkody wyciągnij od poszkodowanego oświadczenie, iż jako sprawca
    poprzez zapłatę wskazanej sumy pienięzy pokryłeś całą wartość szkody
    powstałej w cudzym pojeździe w związku z kolizją ... (ubrać w słowa, podając
    niezbędne fakty, numery i dane). Niech poszkodowany potwierdzi fakt
    otrzymania pieniędzy oraz oświadczy, że nie ma więcej roszczeń.
    greg
    Użytkownik Piotr Kijowski <w...@n...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...com.pl...