  • 11. Data: 2011-08-02 17:06:23
    Temat: Re: kolizja aut jednego własciciela.
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-08-02 18:59, SDD pisze:

    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1108021711490.536@quad...

    > Z ciekawosci? Co wtedy?
    > Kierujacy-sprawcy musieli placic za szkody z wlasnej kieszeni?
    Niby dlaczego mieliby płacić, przecież każdy z nich posiadał OC :)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 12. Data: 2011-08-02 19:18:27
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości

    > Niby dlaczego mieliby płacić, przecież każdy z nich posiadał OC :)

    A to ma jakies znaczenie dla relacji sprawca-poszkodowany?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2011-08-02 21:09:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-08-01 18:36, Samotnik pisze:

    > 3x nie.

    A jak to jest w sytuacji kiedy zderzy się dwóch, zupełnie nieznających
    się ludzi, patrzą w dowody rejestracyjne a tu się okazuje że samochody
    mają wspólnego właściciela - ten sam bank, który samochody leasinguje.

  • 14. Data: 2011-08-02 21:16:04
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > A jak to jest w sytuacji kiedy zderzy się dwóch, zupełnie nieznających się
    > ludzi, patrzą w dowody rejestracyjne a tu się okazuje że samochody mają
    > wspólnego właściciela - ten sam bank, który samochody leasinguje.

    Juz Gotfryd napisal przeciez. Przeczytawszy jego post zajrzalem do ustawy i
    juz wiem jak to jest.
    Pzreczytaj oraz zajrzyj i Ty

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2011-08-02 22:18:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Aug 2011, BartekK wrote:

> [...]

    Przyznam że nie pamietam.
    Niewykluczone, że umowy nie przewidywały odpowiedzialności, zawierając
    ją w cesji praw do odszkodowania.
    Równie niewykluczone, że zamieszani w wypadek pozbyli się samochodów
    pozostając z kredytem do spłacenia.

    > Niby dlaczego mieliby płacić, przecież każdy z nich posiadał OC :)

    Ale ubezpieczenie tak nie działa.
    Jeśli ubezpieczenie jest skuteczne, kierujesz poszkodowanego do
    swojego ubezpieczyciela w roli "przedstawiciela od pokrycia
    strat strony trzeciej".
    Ale jeśli go NIE MASZ...

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2011-08-04 17:03:56
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 02 Aug 2011 23:09:14 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    >A jak to jest w sytuacji kiedy zderzy się dwóch, zupełnie nieznających
    >się ludzi, patrzą w dowody rejestracyjne a tu się okazuje że samochody
    >mają wspólnego właściciela - ten sam bank, który samochody leasinguje.
    Tak z ciekawosci - ktore banki leasinguja samochody?

    WAM