  • 11. Data: 2005-07-26 08:09:03
    Temat: Re: kolejny sukces polskiego sadownictwa
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > wiesz
    > moze zanim zaczniesz wypowiadac takie opinie zainteresuj sie sprawa,
    > zazdrosna baba zabila meza, a potem tak sie sama postrzelila ze wyladowala
    > w szpitalu na kilka miesiecy :)

    heh, masz jakis namiar na to (jakis artykul w gazecie, na stronie) ?

    > to sprawa sprzed lat, i z tego co o niej czytalem to, az dziw ze ta laska
    > zostala skazana dopiero teraz

    a wczesniej kogos innego zamkneli ? :-) zgodnie z teoria kotleta schabowego
    powinni :)

    > oczywiscie media pisza to co akurat chca, ale tak sie sklada ze
    > poszkodowani w tej sprawie byli oboje i maz i zona wlasciciele sklepu

    masz na mysli te o ktorej napisalem? z tego co pamietam wspomnieli o czyms
    takim,
    ale nie zmienia to moim zdaniem nic,
    na dziendobry strony powinny byc przesluchane za pomoca (nowego- nie z przed
    40 lat) wariografu.

    P.

  • 12. Data: 2005-07-26 10:36:37
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > heh, masz jakis namiar na to (jakis artykul w gazecie, na stronie) ?

    nie mam, to sie wydazylo kilka ladnych lat temu, bylo o tym sporo
    zarowno w gazetach jak i nawet w tv

    > a wczesniej kogos innego zamkneli ? :-) zgodnie z teoria kotleta schabowego
    > powinni :)

    od samego poczatku jedyna i glowna podejzana byla obecnie skazana,
    pomijajac slady o ktorych pisales to rowniez na podstawie zeznan
    poszkodowanej jako naocznego swiadka o ile dobrze pamietam

    tylko problem w tym, ze zdaje sie ona (zona) najpierw lezala pare
    miesiecy w szpitalu po postrzeleniu

  • 13. Data: 2005-07-26 16:34:27
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > nie mam, to sie wydazylo kilka ladnych lat temu, bylo o tym sporo zarowno w
    > gazetach jak i nawet w tv

    Kilka ładnych lat temu Przemuś nie umiał czytać. Dzisiaj już ciut łapie;)))
    Choć bez rozumienia;)

    --
    Pozdr
    Leszek

    Masz prawo do odmowy odpowiedzi na ten post. Jeśli z prawa tego nie
    skorzystasz, wszystko co napiszesz może być użyte przeciwko Tobie.

  • 14. Data: 2005-07-26 18:22:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dc4qoc$klh$1@inews.gazeta.pl...

    > tu sie jak najbardziej zgodze chodzi o to ze nie mozna na chybil
    trafil
    > zamykac
    > na cale zycie, bo 25 lat to kawal czasu.

    Wiesz, ja to bym nie chciał być na chybił / trafił i na kilka dni
    zamknięty.

  • 15. Data: 2005-07-26 19:36:53
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Choć bez rozumienia;)

    wskaz w ktorym miejscu

  • 16. Data: 2005-07-28 11:42:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    >
    > trafil

    > Wiesz, ja to bym nie chciał być na chybił / trafił i na kilka dni

    trudno sie nie zgodzic :->

  • 17. Data: 2005-07-28 12:08:07
    Od: beh <b...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    > tu sie jak najbardziej zgodze chodzi o to ze nie mozna na chybil trafil
    > zamykac
    > na cale zycie, bo 25 lat to kawal czasu.

    W pasnwtie prawa jak najbardziej mozna. A juz na podstawie tak naukowych
    dowodow jak ... "zapach" Coco Channel wywachany przez swiadka prokuratury.

    Kutas-Gardocki Lech, niezwisly aparatczyk rodem z PRLu, swiadkiem
    (Sokolowski vs Poland)

  • 18. Data: 2005-07-28 12:12:06
    Od: beh <b...@m...com>

    Kotlet schabowy wrote:

    > Imho wystarczy ze s?d oceni?by prawdopodobienstwo pope?nienia zbrodni przez
    > t? kobiet? na 50% i to w zupe?no?ci wystarczy?oby do skazania.

    ROTFL

    Co to "50%"? Procent czego?

    > Tu chodzi o zabójstwo i nie mozna ryzykowaae wypuszczenia zabójcy na wolno?ae
    > , nie mozna sobie pozwoliae na "zgadywank?" jak to okresli?e?.

    Czyli winny do kiedy nie udowodni niewinnosci? Nie pomyliles czegos?
    Jestes "sedzia" w Lublinie?

    > Oczywiscie istnieje spore ryzyko ?e jest niewinna

    Czyli moze byc niewinna, ale w razie czego domniemamy wine?

    > ale wtedy to po jakim?
    > czasie byae mo?e wyjdzie i kobieta w ramach zadosaeuczynienia dostanie
    > kilkudiesi?ciomilionowe odszkodowanie (lub jej krewni gdyby tego nie dozy?a)
    > , wi?c w ka?dym wypadku sprawiedliwo?ci stanie si? zado?ae.

    A dlaczego nie powiesic od razu na podstawie dowodu "zapachu"? W razie
    czego mozna wyplacic odszkodowanie. :-P

  • 19. Data: 2005-07-28 12:14:13
    Od: beh <b...@m...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Podstawowymi zasadami państwa prawa są m.in. domniemanie niewinności i
    > rozstrzyganie wszystkich wątpliwości na korzyść oskarżonego.
    >
    > Skazywaniem i zamykaniem "na wszelki wypadek" charakteryzują się raczej
    > państwa totalitarne.

    A jakim panstwem jest panstwo gdzie skazuje sie na 3 lata wiezienia za
    nazwanie starca z Watykanu starcem z Watykanu? A nie skazuje sie za
    obraze liderow innych religii niz katolicka.