  • 51. Data: 2010-11-25 10:40:22
    Temat: Re: kolejne pytanie o radar ;-)
    Od: max441 <m...@w...pl>

    In article <ick586$oke$1@news.net.icm.edu.pl>, d...@n...pl.invalid
    says...

    > Użytkownik "max441" <m...@w...pl>

    > Czemu mieliby robić to nagminnie ?

    To Ty twierdzisz, że w ogóle tak robią. Więc odpowiedz jakie masz
    przesłanki do tego, a nie czepiasz się słów określających skalę tego
    zjawiska.

  • 52. Data: 2010-11-25 21:50:14
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "max441" <m...@w...pl>

    > To Ty twierdzisz, że w ogóle tak robią.

    Niczego nie twierdziłem. Powątpiewałem tylko, że będą mieli. Skądinąd
    wiadomo, że w początkach fotoradarów niektóre z nich w ogóle nie posiadały
    homologacji. Ale z tego nie wynika, że dzisiaj mogą nie mieć. To nie musi z
    czegokolwiek wynikać. Po prostu mają albo nie mają.

    >Więc odpowiedz jakie masz
    > przesłanki do tego, a nie czepiasz się słów określających skalę tego
    > zjawiska.

    Nic zupełnie nie było o skali. Jeden przypadek opisywano. Osobiście wątpię
    by im się pomyliło. Prędzej coś knują.