  • 61. Data: 2007-12-23 14:59:56
    Temat: Re: kolega wlasnie zabil kobiete... pomocy..
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 23 Dec 2007 14:52:08 +0000, Artur M. Piwko napisał(a):

    > Ale pozwól mu dalej myśleć, że pisanie capsami sprawi u innych wrażenie,
    > że nie plecie bzdur... :>

    Pozwalam, jestem przecież w nastroju przedświątecznego miłowania każdej
    jednostki.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 62. Data: 2007-12-23 15:00:33
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 23 Dec 2007 14:54:01 +0000, Seven napisał(a):

    > Ta, jestem takim "oszolomem" bo miesiac temu bylem NAOCZNYM swiadkiem
    > jak kierowca ZABIL DZIECKO NA PRZEJSCIU!!! Zabil MALA DZIEWCZYNKE
    > przechodzaca na przejsciu na ul. KEN na Kabatach w Wawie. TAKA TRAGEDIA
    > DLA RODZICOW - DLA KTORYCH BYLA ONA CALYM SWIATEM!!!

    I nie pomogłeś jej?

  • 63. Data: 2007-12-23 15:02:40
    Od: Seven <...@z...com>

    Olgierd <n...@o...com> wrote in

    > Nie w Szwecji, lecz w Szkocji, nie zawsze tylko czasami, nie na czerwonym
    > lecz na zielonej i nie na drodze lecz na lace.
    > Poza tym się zgadza.

    PRZESTAN BELKOTAC i DEZINFORMOWAC!
    w imie czego to robisz?
    takie jest prawo w Szwecji i basta! to jest do sprawdzenia!

    tam wogole sa same "bzdurne" przepisy, np. antykorupcyjne, albo takie, ze za
    akt zakazanej prawem PROSTYTUCJI ZAWSZE odpowiada "klient" a nie prostytutka
    ktora sie zawsze traktuje tutaj jak ofiare!

    to nie to co Polska co przeciez jest wzorcem samych cnot!

    --
    Seven

    Najlepsze rzeczy sa ZA DARMO - na przyklad MADROSC...

  • 64. Data: 2007-12-23 15:07:37
    Od: Seven <...@z...com>

    Olgierd <n...@o...com> wrote in

    > Pismo swięte!

    nie mam czasu teraz szukac, potem to zrobie - ale ufam instruktorowi na
    kursie Prawa Jazdy, ktory podaje SYNTETYCZNA wiedze a nie WYBIORCZA (jak ty)

  • 65. Data: 2007-12-23 15:09:43
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 23 Dec 2007 15:07:37 +0000, Seven napisał(a):

    > nie mam czasu teraz szukac, potem to zrobie - ale ufam instruktorowi na
    > kursie Prawa Jazdy, ktory podaje SYNTETYCZNA wiedze a nie WYBIORCZA (jak
    > ty)

    Rozwalasz mnie. Szkoda, że jestem umówiony, muszę iść, bo ten czat
    strasznie mi się podoba.

  • 66. Data: 2007-12-23 15:10:05
    Od: Seven <...@z...com>

    Olgierd <n...@o...com> wrote in

    > I nie pomogles jej?

    zdarzenie bylo w poblizu przychodni wiec natychmiast sie zjawili lekarze zeby
    udzielic pierwszej pomocy - ale niestety nie udalo sie w koncu uratowac jej
    zycia...

  • 67. Data: 2007-12-23 15:15:47
    Od: Seven <...@z...com>

    Olgierd <n...@o...com> wrote in

    > Rozwalasz mnie. Szkoda, że jestem umówiony, muszę iść, bo ten czat
    > strasznie mi się podoba.

    widze z twojego blogu, ze jestes prawnikiem
    ale strasznie TENDENCYJNYM i CYNICZNYM (co jest ponoc typowe u prawnikow)

    do tego z obserwacji ludzi z mojej dziedziny juz wiem, ze samo wyksztalcenie
    i nazwa zawodu nie czyni jeszcze z czlowieka "nieomylnego" eksperta

    przynjmniej na tyle aby usprawiedliwialo to taka BUTE!

  • 68. Data: 2007-12-23 15:26:33
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > W Szwecji pieszy ma ZAWSZE pierwszenstwo NAWET NA CZERWONYM (kiedy
    > przechodzi
    > na swoim czerwonym to i tak ma pierwszenstwo).
    > Bylem - widzialem!!!

    We Francji z kolei pieszy może przechodzić na czerwonym (choć nie ma
    pierszeństwa).

  • 69. Data: 2007-12-23 15:29:39
    Od: "jaQbek" <a...@s...pl>

    > Podaj podstawe prawna.
    Art 13. pkt 1 , Art. 26. pkt 1,2
    Art 2. pkt 23 Prawo o Ruchu Drogowym

  • 70. Data: 2007-12-23 15:30:15
    Od: Seven <...@z...com>

    Mithos <f...@a...pl> wrote in news:fklsvv$gf0$3@nemesis.news.tpi.pl:

    > Podaj podstawe prawna.

    Art. 13. 1. Pieszy, przechodzac przez jezdnie lub torowisko, jest obowiazany
    zachowac szczególna ostroznosc oraz, z zastrzezeniem ust. 2 i 3, korzystac z
    przejscia dla pieszych. Pieszy znajdujacy sie na tym przejsciu ma
    pierwszenstwo przed pojazdem.