  • 1. Data: 2007-12-22 16:59:20
    Temat: uzyskanie danych
    Od: "Kuba " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mój kolega ma problem i jestem ciekawy jak go ugryźć.
    Ktoś umieścił na youtubie filmik, z nim w roli głównej, w wyniku czego
    naruszył jego prawo do wizerunku.
    Nie ma tu mowy o żadnym przestępstwie (jak czasami bywa powiedzmy przy groźbie
    bezprawnej w internecie), więc nie można zatrudnić organów ścigania, żeby
    zlokalizowali naruszyciela po IP i udostępnili dane. Nie wiadomo co to za
    koleś, więc nie ma jak go pozwać. YouTube kategorycznie odmawia współpracy,
    mówiąc że udostępnia dane tylko na wniosek właściwych władz państwowych...

    Co radzicie w tej sytuacji?

    --
    pozdrawiam,
    kuba

  • 2. Data: 2007-12-22 17:10:48
    Temat: Re: uzyskanie danych
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "Kuba " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał
    > Nie wiadomo co to za
    > koleś, więc nie ma jak go pozwać. YouTube kategorycznie odmawia
    > współpracy,
    > mówiąc że udostępnia dane tylko na wniosek właściwych władz państwowych...

    A może wytoczyć powództwo przeciw YouTube?