  • 1. Data: 2007-12-22 15:04:39
    Temat: Re: Siuksowie ogłosili niepodległość :-)
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Herhor" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:fkj3jv$nsl$2@news.onet.pl...

    > Czy ktoś w Polsce zamierza stworzyć "Komitet Wolny Siuksoland"??? :) :) :)

    A co? Chcesz dołączyć czy zadenuncjować [Brukseli]? ;)
    Ciekawe co by było gdyby tak jakaś społeczność w Unii
    ogłosiła niepodległość własnych nieruchomości [ot taka
    unia właścicieli wewnątrz Unii] na wzór onych Siuksów
    [i zawiadomiła o tym "jak trzeba" Brukselę, ONZ itd... ;) ]

    A co by było gdyby ogłosił swoją "niepodległość" pojedynczy właściciel nieruchomości
    lub "osoba fizyczna"
    [wszak bezpaństwowców juz się nie uznaje...]?

  • 2. Data: 2007-12-22 15:25:19
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

> [...]
    nieruchomoĹ?ci lub "osoba fizyczna"

    > Nie! Tu chodzi o prawo narodów do samostanowienia a nie o kwestie
    > reprywatyzacji... :)

    Coś z tą reprywatyzacją strzelasz jak kulą w płot.
    Pewnie ze chodzi o pełne samostanowienie!

    Więc Ostatni Mohikanin mógłby ogłosić niepodległość...?
    A skoro on jako "odmienny" od reszty świata to i każdy...

  • 3. Data: 2007-12-22 16:20:32
    Od: jtg <j...@p...onet.pl>

    Sky pisze:
> [...]
    > unia właścicieli wewnątrz Unii] na wzór onych Siuksów
    > [i zawiadomiła o tym "jak trzeba" Brukselę, ONZ itd... ;) ]

    Oczywiście że Bruksela sama sobie kuku nie zrobi. Ale wróćmy może do
    niewygodnej sprawy Kosowa. :-)
    Przy czym Indianie - w przeciwieństwie do Albańczyków - nie zamierzają
    mordować ani wypędzać innych grup etnicznych, które zamieszkują "sporne"
    tereny. Wręcz przeciwnie, obiecują im zwolnienie z płacenia podatków. :-)
    Skoro wszystkie państwa Unii (może poza Cyprem i Rumunią) popierają
    "niepodległość" Kosowa i zgadzają się nawet na czystki etniczne, to może
    równie gorliwie wesprą "niepodległość" Siouxlandu (czy jak tam się
    zechcą nazywać). Może nawet Bruksela wyśle, tak jak do Kosowa, tysiące
    policjantów i prawników do nadzorowania budowy struktur państwa.
    :-P

  • 4. Data: 2007-12-23 00:26:08
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    Sky napisał(a):
> [...]
    nieruchomości lub "osoba fizyczna"
    > [wszak bezpaństwowców juz się nie uznaje...]?

    Ja bym tam zapytał Basków jak im idzie ogłaszanie niepodległości.
    Za minionego ustroju gardłowaliśmy za prawem do samostanowienia
    dla 2mln narodu Palestyńskiego, a w tym samym czasie
    25mln Kurdów jęczało pod 5-ciostronnym rozbiorem.
    I wszystkie narody, które chciały wypisać się z "przodującego obozu"

    Jak zabawa, to zabawa. Popierajmy secesję Księstwa Łeby
    i prawo do samostanowienia dla narodu Śląskiego.

    A ogłoszenie niepodległości przez związek płatników netto podatku od
    nieruchomości? To ciekawy pomysł. Pewnie zdiagnozują "schizofrenię
    bezobjawową" i wyślą na leczenie.
    Albo zamkną za dążenie do uszczuplenia dochodów Skarbu Państwa.

    Rafał

  • 5. Data: 2007-12-23 00:35:24
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Rafal Franczak pisze:

    > Jak zabawa, to zabawa. Popierajmy secesję Księstwa Łeby
    > i prawo do samostanowienia dla narodu Śląskiego.

    Czego?

    To ja jestem za samostanowieniem narodu Warmińsko-Mazurskiego!

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 6. Data: 2007-12-23 12:11:46
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    PlaMa napisał(a):

    > Czego?
    >
    > To ja jestem za samostanowieniem narodu Warmińsko-Mazurskiego!
    >

    > pozdrawiam.
    > PlaMa

    I pierwsze co wprowadzicie to wizy dla mieszkańców DC?

    :-)

    Rafał

  • 7. Data: 2007-12-23 12:58:10
    Od: "pIOTER" <g...@w...peel>

    Użytkownik "Rafal Franczak" <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:fklj6m$fe4$1@news.agh.edu.pl...

    > I pierwsze co wprowadzicie to wizy dla mieszkańców DC?

    no ba, przyjezdzaja, brudza i smrodza, niewiasty balamuca i jeszcze nic nie
    placa!!! Skandal!!!

    ;)

    pIOTER

  • 8. Data: 2007-12-23 21:17:02
    Od: self <_@_._>

    PlaMa atakuje:

    > Czego?
    >
    > To ja jestem za samostanowieniem narodu Warmińsko-Mazurskiego!

    Popieram!

    Jako Mazur z przekonania, urodzenia, wyboru i po dziadku uważam, że
    powinniśmy wystąpić z Polski i z Unii (ewenntualnie przyłączyć się do
    Hawajów).

    Jako powody główne proponuje:

    1. Ignorowanie przez rząd w Warszawie problemu band Talibów działających
    w Klewkach pod Olsztynem
    2. Nie zatwierdzenie przez Unię jako produktu narodowego najbardziej
    kultowego alkoholu w Polsce - wina marki "Arizona"

    Prośbę o ewentualna amerykańską interwencję wojskową proponuje złożyć w
    biurze CIA w Szymanach koło Szczytna.

    Dziękuję.

    --
    self