  • 181. Data: 2007-12-24 15:36:09
    Temat: Re: kolega wlasnie zabil kobiete... pomocy..
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:wxw0yy7vm9du$.i37j83kwmkas$.dlg@40tude.net...

    > Na czym polega to umozliwienie przejscia, jesli nie musi sie zatrzymac
    > zanim pieszy wejdzie na pasy? Na tym, ze go nie rozjedzie?
    > Martwy i nic nie wnoszacy przepis.

    Na tym, że nie może przejechać sąsiednim do pieszego pasem, jeśli to
    spowoduje koneiczność zmiany tempa pieszego.

    > A teraz caly czas przejezdzaja samochody i piesi nie maja szans przejsc.

    Pieszemu łatwiej jest znaleźć lukę między smochodami, niż, Samochodom
    między pieszymi.

    > Na bardziej ruchliwych skrzyzowaniach jest sygnalizacja.

    Ale nie o tym tu mowa.

  • 182. Data: 2007-12-24 15:41:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    wiadomości news:fkoh0u$sd2$2@inews.gazeta.pl...

    > Ale tak nie brzmi.

    Ja to wiem :-)

  • 183. Data: 2007-12-24 15:43:38
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    > no, jak mial bogatych wplywowych rodzicow...
    >
    > ale i tak przy odwolaniu do nastepnej instancji juz by to nie przeszlo!

    Wybacz szczerosc ale strasznies Ty glupi.
    Marsz do kf-a

    J.

  • 184. Data: 2007-12-24 20:01:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Jesli to samochod uderzyl w pieszego, a nie odwrotnie, to znaczy, ze nie
    > ustapil pierwszenstwa pieszemu znajdujacemu sie _na przejsciu_.

    Niekoniecznie. Pieszy może np. biec. I to szybciej od ciebie ;)

  • 185. Data: 2007-12-24 21:29:51
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Mon, 24 Dec 2007 14:59:04 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Definicja w art. 2 pkt 23 pord. Jednak stosowne przepisy mówią o
    > pierwszeństwie *na przejściu*, nie zaś ustąpieniu pierwszeństwa pieszemu,
    > który *chce wejść na przejście*.

    Wlasnie sie pytam, na czym polega ustapienie pierwszenstwa, skoro pieszy
    sie juz na przejsciu znajduje.
    Jak juz jest na przejsciu, to juz jakby za pozno na ustepowanie, prawda?

    --
    KRZYZAK

  • 186. Data: 2007-12-24 21:34:12
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Mon, 24 Dec 2007 15:17:23 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale mowa o osobach dopiero wchodzących na przejście, a nie znajdujących się
    > tam. Bardzo trudno jest wejść na przejście będąc jednocześnie na nim. Śmiem
    > twierdzić, ze to nawet niemożliwe. :-)

    Czyli jak postawie stope za kraweznikiem, to samochody maja sie zatrzymac.

    --
    KRZYZAK

  • 187. Data: 2007-12-24 21:44:40
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <X...@2...180.128.149>

    :

    > kombinujesz "jak kulawa krowa w Himalajach"

    Ja kombinuje? W przepisach masz napisane jasno i w inny postach powołujesz
    się m.in. na artykuł którego fragment zarywałem wcześniej. Myślę, że dalsza
    dyskusja nie ma sensu, bo masz problem ze zrozumieniem słów które czytasz.

    --
    Tomasz Motyliński
    ... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg

  • 188. Data: 2007-12-24 21:46:12
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <n3tb1sibaei6$.s2suq5hninyo.dlg@40tude.net>
    Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl> m.in. napisał(a)::

    > Czyli jak postawie stope za kraweznikiem, to samochody maja sie zatrzymac.

    Mniej wiecej.

  • 189. Data: 2007-12-24 22:26:46
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 24 Dec 2007 22:34:12 +0100, Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Czyli jak postawie stope za kraweznikiem, to samochody maja sie
    > zatrzymac.

    Pod warunkiem, że zrobisz to z głową. Bez głowy to jest art. 14 pkt 1
    lit. a) PORD.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 190. Data: 2007-12-24 22:28:08
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 24 Dec 2007 22:29:51 +0100, Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Wlasnie sie pytam, na czym polega ustapienie pierwszenstwa, skoro pieszy
    > sie juz na przejsciu znajduje.
    > Jak juz jest na przejsciu, to juz jakby za pozno na ustepowanie, prawda?

    Jeśli jest na przejściu i nie znalazł się tam w warunkach urągających
    art. 14 pkt 1 lit. a) to wówczas kierowca ma się bezwarunkowo zatrzymać.