  • 171. Data: 2005-07-04 09:26:03
    Temat: Re: kojec dla psa przy płocie
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:daaob0$qhm$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:da5jvl$du6$1@inews.gazeta.pl...

    > ?

    jezeli postawie przed Toba 10 owczrakow kaukaskich(tej samej wielkosci, tego
    samego koloru) i ty bedziesz potrafil w ciagu 1 minuty majac w rece zdjecie
    patrzac po samej twarzy (pyszczku) rozroznic te spsiaki to wtedy mozemy
    rozmawiac, inaczej jest to pozbawione sensu.
    Patrzysz na wielkosc, duzy pies, to zly pies.

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 172. Data: 2005-07-04 09:26:48
    Temat: Re: Problem rozwiązał się sam
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzesiex" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > no i po kłopocie, pies uciekł, chyba jednak nie było mu tam dobrze
    > (zaręczam że nie miałem z tym nic wspólnego)

    moze jakas suczka ma cieczke i poszedl zrobic swoje. .. wroci z rodzinka :)

    P.

  • 173. Data: 2005-07-04 09:31:23
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    > moze jakas suczka ma cieczke i poszedl zrobic swoje. .. wroci z rodzinka
    > :)
    >
    > P.

    Nie strasz mnie ;)

  • 174. Data: 2005-07-04 10:07:35
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:daavbd$ls8$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > rozmawiac, inaczej jest to pozbawione sensu.
    > Patrzysz na wielkosc, duzy pies, to zly pies.

    ???
    I pisz porządnie, pls. Psy po pysku odróżniasz to powinieneś też odróżnić
    owczarki od owczraków.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 175. Data: 2005-07-04 12:02:55
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    telimena <h...@w...pl> napisali:

    > Odsuniecie kojca od dzieci ekstermum?

    A zainstalowanie gestej siatki przez rodzicow dzieciaka to ekstremum?

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 176. Data: 2005-07-04 13:03:30
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > ???
    > I pisz porządnie, pls. Psy po pysku odróżniasz to powinieneś też odróżnić

    to sa literowki, u mnie to nagminne jest i bedzie, ale co to zmeinia ?
    POtrafisz odroznic? Jezlei nie to nie wypowiadaja sie na temat psow,
    zwlaszcza o tym jak one agrsewysne i grozne sa.

    P.

  • 177. Data: 2005-07-04 13:04:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie strasz mnie ;)

    ja nie strasze, ja sie ludze :-)

    P.

  • 178. Data: 2005-07-04 14:15:14
    Od: "czubcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzesiex" napisał w wiadomości

    > no i po kłopocie, pies uciekł, chyba jednak nie było mu tam dobrze
    > (zaręczam że nie miałem z tym nic wspólnego)

    Teraz widać skuteczność zabezpieczeń, i tego kojca i tego płota. Teraz
    pewnie postraszy albo i udziabie kogoś na mieście. Właściciel pewnie nadal
    twierdzi że wszystko jest ok. On ma psa, reszta świata niech sie tym martwi.
    Głupota ludzka nie zna granic.

    pozdrowienia
    czubcia

  • 179. Data: 2005-07-05 08:45:22
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "czubcia" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pewnie postraszy albo i udziabie kogoś na mieście. Właściciel pewnie nadal
    > twierdzi że wszystko jest ok. On ma psa, reszta świata niech sie tym

    zartujesz czy na prawde jestes tak "okrojony" ?
    Przeciez mogl uciec w sytuacji gdy
    1. byl na spacerze
    2. byla otwarta fyrtka, bo akurat ktorys z domownikow wrocil

    .... i tu jeszcze mozesz pewne mnostwo innych sytuacji wpisac co nei
    ktoniecznie oznacza ze plot byl zly.

    P.

  • 180. Data: 2005-07-06 13:19:30
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R... wrote:

    > to sa literowki, u mnie to nagminne jest i bedzie, ale co to zmeinia ?
    > POtrafisz odroznic? Jezlei nie to nie wypowiadaja sie na temat psow,
    > zwlaszcza o tym jak one agrsewysne i grozne sa.

    O jakich literówkach Ty piszesz? I na co ma być argument, że ktoś rozpozna
    ze zdjęcia owczarka kaukaskiego spośród 10.? Na fotograficzną pamięć?

    Justyna