  • 11. Data: 2005-08-27 20:44:52
    Temat: Re: kogo zaskarżyć o narusznie dóbr osobistych w mediach
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> pisze:

    > Nie pytaj mnie co uważam, tylko odpowiedz konkretnie, jeśli wiesz. Jak
    > nie -
    > zamiast pisać to np. wyczyść sobie monitor.

    wynika z pytania ze niekonieczne, to pytanie to tzw retoryczne pytanie

    P.

  • 12. Data: 2005-08-27 21:39:38
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Był 27 sierpień 2005 21:24, kiedy tajemnicza osoba przedstawiająca się
    jako Przemek R... powiedziała:

    > a uwazasz ze powinni ukarac leppera za pomowienie czy tv publiczna za
    > emitowanie tego oraz marszalka
    > za zezwolenie na te pomowienia?

    I matkę Leppera - że go urodziła! ;-)

    --
    Olgierd
    o...@j...org ||| gg: 3657597 |||

  • 13. Data: 2005-08-28 08:59:22
    Od: poreba <d...@p...com>

    Olgierd <n...@n...spam.no.problem> niebacznie popelnil

    > I matkę Leppera - że go urodziła! ;-)
    Kara dla matki Leppera? Ona powionna dostać duuuże odszkodowanie.
    O ile się ubezpieczyła od takich przypadków losowych.

    --
    pozdro
    poreba