  • 1. Data: 2004-09-15 07:39:14
    Temat: kodeks pracy
    Od: "Agnieszka" <a...@i...pl>

    Witam grupowiczów,
    Pracuje w ruchu ciągłym na umowe o prace na czas nieokreślony. Miesięcznie
    pracuje 168 godz. Przebywałam 9 miesięcy na zwolnieniu chorobowym. 6
    września wróciłam do pracy. Ile godzin pracy pracodawca powinien mi odliczyć
    za 6 dni chorobowego?
    dziękuje za pomoc,
    Agnieszka

  • 2. Data: 2004-09-15 13:27:13
    Temat: Re: kodeks pracy
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Wed, 15 Sep 2004 09:39:14 +0200, na pl.soc.prawo, Agnieszka napisał(a):

> [...]
    > pracuje 168 godz. Przebywałam 9 miesięcy na zwolnieniu chorobowym. 6
    > września wróciłam do pracy. Ile godzin pracy pracodawca powinien mi odliczyć

    Nie wiem o co ci chodzi, ale 6x8=48 i za tyle płaci ZUS
    Tylko, że jak 6. wróciłaś do pracy to jest to 5 dni L4 we wrześniu
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)