  • Data: 2003-06-17 08:50:54
    Temat: kodeks drogowy i rower
    Od: gazebo <g...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam pytanka jak w temacie watku, dawno sie tym nie interesowalem a z
    uwagi na czeste zmiany kodeksu prosze pomoc:
    1. dzieci, od ktorego roku karta rowerowa?
    2. dzieci, od ktorego roku i czy w ogole moga sie poruszac (bez karty
    rowerowej) pod opieka doroslych po drogach publicznych zarowno na
    terenie miasta jak i poza (w tym przypadku ewidenty brak chodnikow, moze
    jak piesi)?
    3. dorosli, jak to jest w koncu z jezdzeniem po chodnikach bo wiadomo,
    ze drog rowerowych to u nas za duzo nie ma, akurat jazda po przejsciu
    dla pieszych nie wchodzi w gre, mowimy o chodnikach?
    4. rower, a konkretnie oswietlenie, co jest wymagane zgodnie z
    przepisami, i tu ewentualna interpretacja, bo jak podejrzewam moze dojsc
    do sytuacji, ze upierdliwy glina w przypadku wymogu swiatla poza
    odblaskiem ubije mnie w piekny sloneczny dzien za krzywy usmiech, no i
    ewentulanie gdyby cos jeszcze bylo wymagane przepisami poza
    oswietleniem?
    5. oczywiscie linki do stron o tym traktujacych mile widziane

    --
    careful with this axe Eugene!