  • 11. Data: 2005-03-31 12:45:15
    Temat: Re: "kochana" TEPSA
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *l3ft* [ l...@o...pl ] napisał(a):

    > yyhyyy....to w takim razie smutek i nostalgia ;-(

    zycie...

    > ale nie mam przed soba warunkow umowy jakie podpisywal brat i wlasnie o
    > to mi chodzi: czy w owych warunkach jest napisane , ze TPsa
    > zobowiazuje sie do comiesiecznego rozliczania (przysylania rachunkow)
    > klientowi? bo jesli jest taki punkt to mysle, ze nie dotrzymali
    > warunkow umowy... kombinuje jak moge...wiemm... ;-)

    nie jest tak nigdzie napisane... uslugodawca ma obowiazek wystawic fakture
    vat w przeciagu roku a w regulaminie korzystania z uslug tepsy jest
    wyraznie zaznaczone ze trzeba informowac o braku dochodzacych faktur

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)gazeta(kropka)pl
    Uwaga! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13.

  • 12. Data: 2005-03-31 15:02:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    l3ft wrote:
    > dobry ;)
    > moj brat podpisal umowę z TPsa na neostradę w zeszlym roku i korzystal przez
    > rok.
    > pierwszą fakturę dostał dopiero po ROKU !! na znaczną kwotę ok 2000pln.
    > Przez rok nie dostał ANI JEDNEJ faktury! i dopiero na koniec terminu umowy
    > TPSA sie obudzila i przyslal rachunek. Czy mozna sie od tego jakos odwolac?
    > TP mowi ze nie ma sprawy , ze rozloza na raty czy naprawde musze placic cala
    > te kwote??
    > dziekuje za wszelkie podpowiedzi i "kruczki prawwne" ;-)
    > pozdrawiam

    A gdzie w ciągu roku odkładał pieniądze, które powinny pójśc na zapłatę
    tej neostrady, a nie poszły.
    To teraz niech sobie przypomni gdzie są, wyciągnie i zapłaci.
    Myślenie nie boli.

  • 13. Data: 2005-04-01 21:25:26
    Od: "grzessiek" <m...@p...onet.pl>

    > uslugodawca ma obowiazek wystawic fakture
    > vat w przeciagu roku

    skad pochodzi ta informacja - z regulamionu neostrady czy jest to jakis
    paragraf prawa gospodarczego?

    pytam, poniewaz dostalem fakture na instalacje neo po 22 miesiacach.
    zareklamowalem, a w odpowiedzi otrzymalem informacje ze reklamacje mozna
    skladac do 12 miesiecy od wykonania uslugi (!). Krotko mowiac dostalem
    fakture tak pozno ze wg TP juz nie moge tego zareklamowac ;)

    grzessiek
    --
    www.TravelGuide.pl - Twoj przewodnik w podrozy!
    www.oak-cms.com - CMS tanszy niz myslisz

  • 14. Data: 2005-04-02 07:28:56
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *grzessiek* [ m...@p...onet.pl ] napisał(a):

    > skad pochodzi ta informacja - z regulamionu neostrady czy jest to jakis
    > paragraf prawa gospodarczego?

    zapis ustawy prawa podatkowego - namiarow ci nie dam ale wiem ze takie cos
    istnieje bo moj kolega ma biuro rachunkowo-podatkowe... jakby co to moge
    sie go zapytac

> [...]
    > skladac do 12 miesiecy od wykonania uslugi (!). Krotko mowiac dostalem
    > fakture tak pozno ze wg TP juz nie moge tego zareklamowac ;)

    po 22 miesiacach :| na moj gust moga sobie te fakture wsadzic :P wg mnie
    jest ona *nieaktualna*