  • 31. Data: 2005-10-02 10:09:35
    Temat: Re: klub od 18 lat - jak zwejsciami nie letnich
    Od: rogus <r...@s...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    chyba ta Pani, co tam sie tak nikczemnie rozbiera ;D

    > Można, ale nie zarządzenie bramkarza, tylko ustawą. W Polsce takiej
    > ustawy nie ma. Może i powinna być, ale w chwili obecnej nie ma.

    Mysle, ze w takim przypadku bramkarz moze nie pozwolic, zeby zapobiegac
    demoralizacji. Chyba nie mialby klopotow z tego tytulu mysle...

    --
    --------- Marek Mollin "Rogus" ---------
    --- myblogspace: http://rogusblog.tk ---

  • 32. Data: 2005-10-02 10:16:01
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Można, ale nie zarządzenie bramkarza, tylko ustawą. W Polsce takiej
    > ustawy nie ma. Może i powinna być, ale w chwili obecnej nie ma.

    przesadzasz, akurat w takiej sytuacji z pewnością będzie to uzasadniona
    przyczyna odmowy

    KG

  • 33. Data: 2005-10-02 10:23:21
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 2 Oct 2005 11:30:21 +0200, Robert Tomasik napisał(a) w
    wiadomości:<news:dho9bi$r8f$1@inews.gazeta.pl>

    > Byłby wykroczeniem.

    Możesz się jeszcze odnieść do tego Makro?

    --
    Obowiązki i prawa ucznia - forum dyskusyjne:
    zaprasza:

  • 34. Data: 2005-10-02 10:28:42
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 2 Oct 2005 11:07:03 +0200, Robert Tomasik napisał(a) w
    wiadomości:<news:dho7vs$mm8$1@inews.gazeta.pl>

    > Ale jest to jedyny sposób, który nie prowadzi w konsekwencji do
    > natychmiastowej reakcji Policji w postaci mandatu lub zgoła wszczęcia
    > postępowania przygotowawczego.

    Proszę jeszcze o komentarz do argumentu, że samo otwarcie lokalu nie jest
    ofertą w rozumieniu art. 66 § 1 kc.

  • 35. Data: 2005-10-02 10:53:28
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Andrzej Lawa wyskrobał(a):
    > Ma. Uniemożliwianie skorzystania z oferty punktu handlowego/usługowego
    > jest wykroczeniem.

    > Jest. To wykroczenie.

    Podaj przepis konkretny. Jeśli chodzi Ci o art. 138 KW, to podyskutujmy.
    Brzmi on:
    Kto, zajmując się zawodowo świadczeniem usług, żąda i pobiera za świadczenie
    zapłatę wyższą od obowiązującej albo umyślnie bez uzasadnionej przyczyny
    odmawia świadczenia, do którego jest obowiązany, podlega karze grzywny.

    Odmowa świadzczenia, do którego strona jest zobowiązana, następuje po
    zawarciu umowy. W omawianym przypadku nie następuje odmowa świadczenia, do
    którego właściciel lokalu jest zobowiązany, bo nie doszło do zawarcia oferty
    wskutek niespełnienia przez przyjmującego ofertę jej warunków (nie miał 18
    lat).

    --
    Bartek Gliniecki

  • 36. Data: 2005-10-02 11:10:31
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Robert Tomasik wyskrobał(a):

    > Byłby wykroczeniem.

    Dlaczego sprzedawca chcąc zawrzeć umowę tylko z przedstawicielem określonej
    grupy osób (służby mundurowe) musi ją zawrzeć z kimkolwiek chętnym, bo
    inaczej byłoby to wykroczenie? Z czego wynika ten obowiązek zawarcia umowy?
    Mogę podać na pęczki przykładów sytuacji podobnych do tego telewizora dla
    służb mundurowych i jestem przekonany, że żaden z nich nie narusza prawa.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 37. Data: 2005-10-02 11:18:08
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 2 Oct 2005 13:10:31 +0200, Bartek Gliniecki napisał(a) w
    wiadomości:<news:dhof71$pbt$1@news.onet.pl>

    > Mogę podać na pęczki przykładów sytuacji podobnych do tego telewizora dla
    > służb mundurowych i jestem przekonany, że żaden z nich nie narusza prawa.

    Zapodaj jakiś pęczek.

  • 38. Data: 2005-10-02 11:45:06
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Bartek Gliniecki wrote:
    > Jak zwał tak zwał. Nie zmienia to faktu, że wejść można tylko na kartę.
    > Nawet popatrzeć nie można na towary bez odpowiedniej karty. Normalnie w
    > hurtowniach wejść można, a problemy sa dopiero przy dokonywaniu
    > transakcji.

    Normalnie w hurtowniach do magazynu wchodzi tylko operator sztaplarki.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 39. Data: 2005-10-02 11:45:47
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Bartek Gliniecki napisał(a):

    > Tak? A do Makro nie można wejść bez karty żeby sobie np. ceny porównać.

    Ale Makro to nie sklep!!

    Jacek

  • 40. Data: 2005-10-02 11:49:47
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Bartek Gliniecki napisał(a):

    > A jak są zniżki tylko dla studentów to co? To też jest de facto oferta
    > złożona określonej grupie osób, a nie ogółowi. Przyjdzie emeryt i powie, że
    > też chce zawrzeć umowę na takich zasadach jak studenci i co? Ma rację i
    > prawo do tego?

    Jesli bedzie studentem to owszem.
    Kolej tez ma znizki dla studentow, a inni placa wiecej.

    IMO wlasciciel np lokalu moze na tej samej zasadzie wprowadzac ulgi dla
    okreslonej grupy osob.

    Jacek