  • 1. Data: 2005-10-01 20:42:43
    Temat: reklama uslug radcow prawnych via e-mail
    Od: poreba <d...@p...com>

    Witam
    Czy po ostanich rewolucjach w kastach prawniczych radcom prawnym
    wolno się reklamować?

    Czy np. Kancelaria Prawnicza Radcy Prawnego Zbigniewa Wybranowskiego
    z siedzibą w Warszawie, ul. Erazma z Zakroczymia 4 m. 3, 03-185
    Warszawa, może mieć zaszczyt zaproponować komuś obsługę prawną
    poprzez e-mail z...@p...onet.pl bez zgody
    odbiorcy?
    Dostałem ostanio taką ofertę z adresu
    z...@p...onet.pl i się zastanawiam, czy taki mail
    może oznaczać, że osoba nadająca ze skrzynki
    z...@p...onet.pl przesyła mi ofertę handlową.

    Doradźcie czy jest sens pisać na adres
    z...@p...onet.pl z zapytaniem w tej sprawie
    czy taki mail z adresu z...@p...onet.pl
    pozostawić bez reakcji?

    z szacunkiem
    zatroskany, i dlatego nieco się powtarzający ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 2. Data: 2005-10-01 21:11:44
    Temat: Re: reklama uslug radcow prawnych via e-mail
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 1 Oct 2005 20:42:43 +0000 (UTC), poreba napisał(a):

> [...]
    > Dostałem ostanio taką ofertę z adresu
    > z...@p...onet.pl i się zastanawiam, czy taki mail
    > może oznaczać, że osoba nadająca ze skrzynki

    Mam niejasne wrażenie, że r.pr. Zbigniew Wybranowski posługując się adresem
    z...@p...onet.pl dopuścił się niejakiego naruszenia
    prawa, w ten to sposób, iż korzystając z adresu
    z...@p...onet.pl przesłał do pewnych odbiorców bądź
    odbiorcy niezamawianą informację handlową zachęcającą do skorzystania z
    usług r.pr. Zbigniewa Wybranowskiego posługującego się adresem
    z...@p...onet.pl.
    Mniemam, że w tej sprawie w pierwszym rzędzie powinieneś zwrócić się do
    osoby zainteresowanej na adres z...@p...onet.pl z prośbą
    o zaprzestanie w.w. działalności. Pisz na adres
    z...@p...onet.pl.

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 3. Data: 2005-10-03 10:27:45
    Od: "czarny" <c...@e...pl>

    "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message

> [...]
    > osoby zainteresowanej na adres z...@p...onet.pl z
    prośbą
    > o zaprzestanie w.w. działalności. Pisz na adres

    Dlaczego tak dużo razy piszecie z...@p...onet.pl? nie
    mozna tylko raz napisać z...@p...onet.pl a nie co chwila
    z...@p...onet.pl i z...@p...onet.pl???
    To nudne jest.

  • 4. Data: 2005-10-04 10:59:43
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Olgierd wrote:

    > z prośbą o zaprzestanie w.w. działalności. Pisz na adres
    > z...@p...onet.pl.

    Ludzie, spamboty takie powtarzane adresy lubią ignorować, wystarczy
    raz...

    --
    Pozdro
    Massai