  • 11. Data: 2007-07-21 06:42:25
    Temat: Re: klopoty za granica ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Jul 2007, Andrzej Lawa wrote:

    > A dla kogoś myślącego
    > oczywiste będzie, że nikt nie wygłupiałby się dla niecałych dwóch euro.

    Akurat to jest IMO najsłabszy punkt Twojego postu - istnienie osobników
    zwanych kleptomanami zdecydowanie psuje ten p. widzenia.
    Idzie głównie o słowo "nikt" i tezę którą na grupach widuję w postaci
    ostrzeżenia, że wielkim kwantyfikatorem łatwo się poranić!
    Po tekście "oczywiste" i "nikt", rozsądzny oskarżyciel zapoda listę co
    bardziej znanych milionerów przyłapanych na takich kradzieżach.

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2007-07-21 16:02:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Akurat to jest IMO najsłabszy punkt Twojego postu - istnienie osobników
    > zwanych kleptomanami zdecydowanie psuje ten p. widzenia.

    Owszem, ale kleptomania to choroba psychiczna.

  • 13. Data: 2007-07-21 17:11:41
    Od: "bim-bom" <j...@g...pl>

    > Owszem, ale kleptomania to choroba psychiczna.

    Gdzieś czytałem artykuł o ochroniarzach w sklepie. W dniu, co był robiony
    artykuł, został przyłapany gość, który ukradł i schował w bucie jakąś
    niedrogą rzecz.
    A przyjechał tam nowym VW Passatem ;)