  • 1. Data: 2007-01-23 18:07:19
    Temat: klopot z ugoda z bankiem
    Od: "grazka" <c...@g...com>

    Witam!
    Prosze moze ktos mi poradzi co moge dalej zrobic. Udalo mi sie
    doprowadzic zawieszenia egzekucji domu i naklonic bank do zawarcia
    ugody.Mialam powazne klopoty losowe przez co nie splacalam
    kredytu.Udalo mi sie przekonac bank ze nie uchylam sie od placenia ale
    nie moglam.Radosc moja byla krotka, poniewaz bank poinformowal mnie
    telefonicznie ze wlasnie przygotowuje umowe ugody, ale splata w ratch
    przekracza moje mozliwosci finansowe.Nie wiem co mam zrobic jak
    otrzymam papier do podpisania.Bylam przygotowana na wieksza kowte ale
    nie az 400%, co ja moge w tej sytuacji!! Nie moge stracic domu!!Chce
    placic ale w granicach rozsadku, nie wiem dlaczego bank tak postepuje.
    Moze ktos mi poradzi jakie mam jeszcze mozliwosci
    Grazka

  • 2. Data: 2007-01-23 18:12:53
    Temat: Re: klopot z ugoda z bankiem
    Od: "Qbek" <q...@w...pl>

    Skladać skargi na czynność egzekucyjne, jedna po drugiej. niektorzy
    tak wydluzają egzekucję do kinku lat. Oraz podczas przystapienia do
    ugody ustalic mniejsza kwote.

  • 3. Data: 2007-01-23 18:16:56
    Od: "grazka" <c...@g...com>

    Qbek napisał(a):
    > Skladać skargi na czynność egzekucyjne, jedna po drugiej. niektorzy
    > tak wydluzają egzekucję do kinku lat. Oraz podczas przystapienia do
    > ugody ustalic mniejsza kwote.

    z wstepnych ustalen wiem ze bank nie chce zejsc z kwoty dlatego pytam
    sie co moge w takiej sytuacji

  • 4. Data: 2007-01-23 18:24:06
    Od: "grazka" <c...@g...com>

    grazka napisał(a):

    > z wstepnych ustalen wiem ze bank nie chce zejsc z kwoty dlatego pytam
    > sie co moge w takiej sytuacji

    co to znaczy skladac skarge na czynnosci egzekucyjne?

  • 5. Data: 2007-01-23 18:55:17
    Od: "FunkNetz" <f...@f...de>

    Moze bank ma juz kupca na twoja chate Banki zyja z takich frajerow dla nich
    to czysty zysk.

  • 6. Data: 2007-01-23 18:59:28
    Od: "grazka" <c...@g...com>

    FunkNetz napisał(a):
    > Moze bank ma juz kupca na twoja chate Banki zyja z takich frajerow dla nich
    > to czysty zysk.

    tez tak mysle, dlatego nie pozwole, jestem po poltorarocznej walce
    blisko, wiec nie chce sie poddac, musze znalezc jakis sposob aby
    pokrzyzowac im plany

  • 7. Data: 2007-01-23 19:14:46
    Od: "FunkNetz" <f...@f...de>

    To masz powazny problem znam, te Hieny ze zlej strony i mozesz miec powazne
    problemy z odzyskaniem swojej wlasnosci jedyna mozliwosci to odwlekanie
    sprawy i granie na zwloke.

    Jak juz zrobili ten stary numer z natychmiastowa wykonalnoscia jestes na
    przegranej pozycji bo licza wtedy super odsetki od calego dlugu i prawde
    mowiac nawet nie oplaci sie tobie oddac tego dlugu bo taniej bedziesz mogla
    kupic nowy Dom!

    A bank wzial juz swoja kasiore i jeszzce na tym zarobi jak sprzeda co twoje!

  • 8. Data: 2007-01-23 19:55:19
    Od: "grazka" <c...@g...com>

    FunkNetz napisał(a):
> [...]
    > kupic nowy Dom!
    >
    > A bank wzial juz swoja kasiore i jeszzce na tym zarobi jak sprzeda co twoje

    czyli co nie mam juz zadnych szans, czy bank moze sprzedac dom jak ktos
    ma prace i chce splacac, mialam przejsciowe klopoty o ktorych
    informowalam bank, proszac o zawieszenie kredytu na rok a bank zamiast
    ustsunkowac sie , zwlekal z odpowiedzia a potem wypowiedzial, wiec co
    mam robic

  • 9. Data: 2007-01-23 19:56:00
    Od: "Morski" <m...@o...pl>

    Temat jest rzeczywiście trudny, jednak ja radziłbym jeszce rozmawiać z Bankiem,
    wyjaśniać , tłumczyć, prosić. Z tego co wiem sprzedaż domu , do tego z
    lokatorami to również nie jest najlepsza reklama dla Banku.

    Alternatywą jest maksymalne obniżenie wartości sprzedażnej domu ( wielu
    lokatorów zameldowanych, słaby stan techniczny) i wykupienie go na podstawioną
    osobę od komornika na licytacji.
    Można oszczędzić ca 30- 40% wartości, bo dom z lokatorami jest wyceniany o wiele
    niżj niż bez nich.
    To wymaga niestety gotówki i zaufania do podstawionej osoby.
    nie ma chyba nic mądrzejszego zgodnego choć trochę z prawem.

    Słyszałem też że właściciel podpisał umowę notarialną na dzierzawę nieruchomości
    na długi okres ( 10 lat) bez prawa do zerawnia tej unowy. Umowa została
    zapisana w księgach wieczystych i potnecjalny kupiec wiedział,że po zakupie nie
    może i tak korzystać z nieruchomości do czasu wygaśnięcia umowy. to też
    zdecydowanie obniża ewentualna wartość sprzedażną.
    Morski

    Morski

    Morski

  • 10. Data: 2007-01-23 20:35:10
    Od: "FunkNetz" <f...@f...de>

    To jest chyba jest chyba najlepsze wyjscie z sytuacji z tym ze przed
    licytacja musiala bys powiadomic potencjalnego kupca o tym ze w tym domu
    mieszka X lokatorow najlepiej zameldowac osoby z dziecmi malymi wtedy sad ma
    zwiazane rece i nie moze w okresie ochronnym robic eksmisji i sprawa
    przeciaga sie o kilka lat a potencjany kupiec rezygnuje z kupna.