  • 11. Data: 2011-09-24 13:57:45
    Temat: Re: kłamstwo w sądzie
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:j5iit9$ii6$1@news.onet.pl...

    > Jeśli nie zeznawał pod pszysięgą to nic mu za to nie grozi,
    > bo sie będzie tłumaczył, że nie wiedział, że w sądzie nie wolno kłamać.

    > Wogule nie wim po co istnieje w sądzie forma
    > składania zeznań bez składania pszysięgi,
    > to parodia wymiaru sprawiedliwości.

    Bo analfabetka jesteś.
    Za składanie fałszywych zeznań w sądzie grożą takie same sankcje, bez
    względu na to czy składana była przysięga, czy też nie.

  • 12. Data: 2011-09-24 18:58:56
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Za składanie fałszywych zeznań w sądzie grożą takie same sankcje, bez
    > względu na to czy składana była przysięga, czy też nie.

    Pszeciwnie, jestem praktykiem, wiem jak to wygląda, a wygląda tak jak ci
    opisali wyżej : nic za to nie grozi:
    W sądzie pracy pełnomocnik firmy, ktura mi nie zapłaciła:
    "-Myśmy wcale nie byli szkołą."
    A firma nazywała się "PAJ-COMP - Szkoła Obsługi Komputerów"

    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

  • 13. Data: 2011-09-26 10:45:39
    Od: Sonn <c...@p...pl>

    W dniu 2011-09-24 20:58, Stokrotka pisze:

> [...]
    > "-Myśmy wcale nie byli szkołą."
    > A firma nazywała się "PAJ-COMP - Szkoła Obsługi Komputerów"

    To sprawdź leniwa półanalfabetko kiedy i jaką instytucję uważa się za
    szkołę. Szkoła nauki jazdy też jest dla ciebie szkoła w rozumieniu
    przepisów o szkolnictwie. Jesteś tak samo durna ja ta twoja "nowa
    ortografia". Praktyk... twoja mać!

    http://13k.pl/-/sugestia.php

    --
    Sonn