  • 1. Data: 2004-08-03 11:41:38
    Temat: kiedy sie wypłaca wynagrodzenie?
    Od: "macgaw" <m...@i...pl>

    byłem wychowawca na kolonii (pierwszy raz)
    i po powrocie dowiedziałem sie ze moze w pazdzierniku lub listopadzie
    wypłaca mi wynagrodzenie
    w umowie nie ma nic o dacie wypłaty poza kwotą
    jak mogę zmusic to biuro podróży aby mi kase dali zaraz i natychmiast ???

    pozdrawiam
    Maciej 'macgaw' Gawlik

  • 2. Data: 2004-08-03 12:12:12
    Temat: Odp: kiedy sie wypłaca wynagrodzenie?
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Jeżeli w umowie nie określono terminu zapłaty, w praktyce mają ci zapłacić
    niezwłocznie po tym, jak się do nich o to zwrócisz.

    Jak ci nie dadzą, to będą pozostawać w opóźnieniu i będziesz mógł naliczyć
    odsetki ustawowe.
    brett

  • 3. Data: 2004-08-03 19:45:54
    Temat: Re: kiedy sie wypłaca wynagrodzenie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "brett" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niezwłocznie po tym, jak się do nich o to zwrócisz.
    >
    > Jak ci nie dadzą, to będą pozostawać w opóźnieniu i będziesz mógł naliczyć

    Dodatkowo kwoty owej możesz dochodzić przed sądem. Tylko nie wiem, czy do
    listopada zdążysz. Ale ich możesz tym postraszyć. Zgodnie z prawem, jeśli
    nie określono innego terminu, to zapłata należy się natychmiast po żądaniu.
    Więc napisz do nich, że wzywasz ich do niezwłocznej zapłaty, bo jak nie, to
    idziesz po nakaz zapłaty.