  • 11. Data: 2006-06-21 11:20:03
    Temat: Re: kanar i wglad do dokumentów
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 21 cze o godzinie 13:04, na pl.soc.prawo, Neko napisał(a):

    > Raz sa przepisy, ze "musze", innym razem sa, ze "moge".

    Prowokacyjny miocie - przeczytaj co napisał jureq.
    *OKAZANIE DOKUMENTU* a nie wręczenie.
    Czy teraz coś świta w twojej wyjałowionej palicy?

    > A w ogole gdzie sa te przepisy? Na Marsie? Czy mozna prosic
    > o solidna wykladnie?

    Ale z ciebie kiep - głupszy od kiepskiego.

    > To nie jest gowniarstwo. Sa przepisy i dobrze by bylo,
    > aby wszyscy sie do nich dostosowywali.

    No to poczytaj np. Regulamin przewożnika, KC, KK, KPK, KPC, KPA i
    wieeeeeelllle innych.
    Następnie zacznij je stosować.

    --
    Herbi
    21-06-2006 13:20:02

  • 12. Data: 2006-06-21 11:21:01
    Od: "Olo" <O...@s...lodz.pl>

    Ustawa Prawo przewozowe, art33a

    Pozdrawiam,
    Olo

  • 13. Data: 2006-06-21 11:25:03
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Neko porozsypywal nastepujace haczki:
    > Raz sa przepisy, ze "musze", innym razem sa, ze "moge".
    > A w ogole gdzie sa te przepisy? Na Marsie? Czy mozna prosic
    > o solidna wykladnie?
    Juz Ci ktos inny podal
    > Przepisy poprosze. Kazdy obywatel ma prawo wezwac policje.
    > Pytanie, czy kanar moze obezwladnic pasazera, az do czasu
    > przybycia policji
    Nie ma prawa
    > Reasumujac: autobus sie zatrzymuje, pasazer grzecznie
    > wysiada. Jak kanar probuje go zatrzymac, wtedy
    > nalezy uznac to za atak i zastosowac obrone
    > konieczna (czyli zlamac reke kanarowi. ;)
    Zalezy jak probuje zatrzymac. Jesli kanar lapie pasazera np za ramie, a
    ten mu w odwecie lamie reke, to moze to byc potraktowane jako
    przekroczenie obrony koniecznej
    Czytalem tutaj na grupie opinie, ze wtedy kanar powinien zglosic do
    kierowcy/motorniczego zainstniala sytuacje i tenze powinien albo
    podjechac pod komisariat albo stac na przystanku z zamknietymi drzwiami
    (wspolczucie dla pozostalych pasazerow)
    > To nie jest gowniarstwo. Sa przepisy i dobrze by bylo,
    > aby wszyscy sie do nich dostosowywali.
    To jest gowniarstwo. Jedziesz bez biletu to placisz kare - tak jest w
    przepisach. A nie probujesz wykorzystac inne przepisy zeby tej kary nie
    zaplacic
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 14. Data: 2006-06-21 11:25:13
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał

    > Prowokacyjny miocie - przeczytaj co napisał jureq.
    > *OKAZANIE DOKUMENTU* a nie wręczenie.
    > Czy teraz coś świta w twojej wyjałowionej palicy?

    Debilku, w ten sposob to sobie mozesz mowic do swojego
    tatuska czy swojej mamuski.

    A na do widzenia masz PLONK-a

    Neko

  • 15. Data: 2006-06-21 11:27:27
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 21 cze o godzinie 13:17, na pl.soc.prawo, Olo napisał(a):

    > Olo

    Kwaśniak!!!!
    W morde jeża!!!
    gdzie sie podziewałeś tyle czasu??
    Byłeś na OIOM-ie i tyle czasu zajęło genetykom i chirurgom poskładanie
    twojej osóbki? :PPP

    --
    Herbi
    21-06-2006 13:27:25

  • 16. Data: 2006-06-21 11:40:20
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Olo" <O...@s...lodz.pl> napisał

    > Ustawa Prawo przewozowe, art33a

    Ok. Ale to mozna obejsc. Kontroler nie moze
    uzyc sily, a jego mozliwosci koncza sie poza autobusem.
    No wiec mozna wysiasc z autobusu i zgodnie
    z prawem oddalic sie.

    I wtedy taki kontroler moze nagwizdac, bo poza autobusem
    nie ma prawa zadac okazania dokumentu.

    Neko

  • 17. Data: 2006-06-21 11:56:07
    Od: "Olo" <O...@s...lodz.pl>

> [...]
    > No wiec mozna wysiasc z autobusu i zgodnie
    > z prawem oddalic sie.
    >
    > I wtedy taki kontroler moze nagwizdac, bo poza autobusem

    Mozna. Ukrasc pieniadze i nie wpasc tez mozna. Obeszles wtedy przepisy
    o tym zeby nie krasc.

    Wiec taki kanar zgodnie z prawem pojdzie za toba, bo moze przeciez, i
    wezwie policje, bo to mu tez wolno, i dwoch swiadkow zezna ze widzieli
    co robiles w tym tramwaju i ze nie chciales pokazac tego dokumentu i
    wtedy panowie w niebieskim zapytaja sie co bylo.I nie tak ze to bedzie
    pogadanka tylko podpiszesz zeznanie. I mozesz podpisac ze wogole bilet
    miales i zjadles bo przeciez ci wolno. Tylko ze wtedy to masz sprawe z
    urzedu o skladanie falszywych zeznan, a to smierdzi pierdlownia.

    Oczywiscie w praktyce sie tak nie dzieje, tylko kanar zagrodzi droge i
    nie wyjdziesz z tego autobusu a kierowca nie otworzy drzwi. Ludzie sie
    wkurwia i cie zlinczuja, kanar wezwie policje a ty zaplacisz i tak.

    Pogadanki na pl.soc.prawo o tym jak omijac prawo sa zenujace

    Pozdrawiam,
    Olo

  • 18. Data: 2006-06-21 12:01:55
    Od: zbihniew <z...@a...me>

> [...]
    > kierowcy/motorniczego zainstniala sytuacje i tenze powinien albo
    > podjechac pod komisariat albo stac na przystanku z zamknietymi drzwiami

    Widzialem sytuacje, w ktorej kanarzy zablokowali wlasnymi cialami
    przejscie z obu stron. Nie wiem, czy jest to rodzaj napasci, ale nawet
    jesli, to moze mogliby sie wymowic tlokiem w autobusie.

  • 19. Data: 2006-06-21 12:03:34
    Od: "Olo" <O...@s...lodz.pl>

> [...]
    > W morde jeża!!!
    > gdzie sie podziewałeś tyle czasu??
    > Byłeś na OIOM-ie i tyle czasu zajęło genetykom i chirurgom poskładanie

    No niestety to nie ja.

    Pozdrawiam,
    Olo

  • 20. Data: 2006-06-21 12:37:17
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> napisał w wiadomości

    > No wiec mozna wysiasc z autobusu i zgodnie
    > z prawem oddalic sie.

    Jak to zrobisz jeśli drzwi zamknięte?? A próbie otwarcia siłowego para "kanarów"
    odpowie siłOM i godnościOM osobistOM ;)

    --
    Pzdr
    Leszek