  • 1. Data: 2006-06-21 06:42:06
    Temat: oszukana reklama marketu Obi
    Od: "Marek" <m...@b...pl>

    Witam

    W telewizji podczas w ostatnich dniach Obi reklamowało się
    dając 5% zniżki za każdą bramkę strzeloną przez polską drużynę
    na Mistrzostwach. Wczoraj padły dwie bramki. W informacji
    w Obi powiedzieli że zniżka jest ale jednodniowa i dotyczy
    tylko płytek podłogowych i paneli. W reklamie nie było o tym
    mowy. Te dwa działy to tylko niewielki procent ich działalności.
    Czy to jest karalne ?

    pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2006-06-21 08:57:27
    Temat: Re: oszukana reklama marketu Obi
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Czy to jest karalne ?

    Tak. Salwą śmiechu prosto do ucha ;-).

  • 3. Data: 2006-06-21 09:41:34
    Od: "goratex" <g...@n...pl>

    Tak jest szansa ale sprawa jest skomplikowana
    takie sprawy juz były
    marek

  • 4. Data: 2006-06-21 13:33:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Marek [###m...@b...pl.###] napisał:

    Wydaje mi się, że jedyną karą dla nich, to po prostu nagłośnienie
    sprawy. Wyśmiać w Teleekspresie, u Weisa w radiu Z i tak dalej. Karnie
    raczej ścigać za to nie można. Można by było ewentualnie próbować coś
    z nieuczciwej konkurencji i kłamliwej reklamy robić, ale to dość
    skomplikowane.

  • 5. Data: 2006-06-21 14:16:20
    Od: stern <s...@0...pl>

    Marek napisał(a):
> [...]
    > w Obi powiedzieli że zniżka jest ale jednodniowa i dotyczy
    > tylko płytek podłogowych i paneli. W reklamie nie było o tym

    jesteś pewien? ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911