  • 1. Data: 2008-06-27 08:18:39
    Temat: kanalizacja
    Od: "klarka" <k...@b...pl>

    witam
    w mojej miejscowości przeprowadzana jest kanalizacja, ponieważ na mojej
    posesji koszty założenia jej były by zbyt duże, nie mogę sie podlączyć.
    Wielkorotnie tłumaczę panom, którzy przychodzą i mnie namawiają, że nie mam
    pieniędzy więc się nie chcę zobowiązywać do udziału w tej inwestycji.
    Wczoraj mi powiedzieli że i tak się podlączę bo będę musiała. Dodam że mam
    sprawne szambo i kwity z jego oczyszczania. Co mi grozi jeśli się nie
    podlaczę do kanalizacji, co mi mogą zrobić? Juz raz byłam wzywana do gminy i
    sprawdzali mi kwity na wywóz smieci i szamba.Działka i dom są moją
    własnościa, płacę systematycznie podatki. Czego się jeszcze mogę spodziewać?
    dziekuję z góry za podpowiedź- Klarka

  • 2. Data: 2008-06-27 12:06:16
    Temat: Re: kanalizacja
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    klarka pisze:

> [...]
    > podlaczę do kanalizacji, co mi mogą zrobić? Juz raz byłam wzywana do gminy i
    > sprawdzali mi kwity na wywóz smieci i szamba.Działka i dom są moją

    Upewnij się czy okoliczne firmy zajmujące się opróżnianiem szamb nie
    zakończą/ograniczą działalności po skanalizowaniu miejscowości.
    Może się okazać że będziesz musiała szambiarkę zamawiać 30 km dalej
    i wyjdzie Ci to mniej opłacalne niż podłączenie się do konalizacji.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 3. Data: 2008-06-27 13:59:41
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "klarka" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    > w mojej miejscowości przeprowadzana jest kanalizacja, ponieważ na mojej
    > posesji koszty założenia jej były by zbyt duże, nie mogę sie podlączyć.

    jakie to koszty? koszt kanalizacji jest w zakresie obowiązków gminy, ty płacisz
    tylko za przyłacze do posesji - u mnie jakieś 300 zł materiały i 2h koparki
    chyba, że wam wymyślają jakieś instalacje podciśnieniowe strasznie drogie,
    projekty itd
    u mnie wymagali tylko inwentaryzacji powykonawczej