eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie). › Re: jestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie).
    From: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila
    przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie).
    Date: Sat, 31 Jan 2004 00:33:19 +0100

    Uzytkownik "Jacek" <o...@u...polbox.com> napisal w wiadomosci
    > Poszukuje osoby prawnika, byc moze niekoniecznie ze wszystkimi papierami
    > adwokackimi itp.
    > Osoby ktora pomoze mi w wystapieniu na droge sadowa(dokladniej synowi
    > tej ofiary niemieckiego terroru czyli mojemu ojcu) przeciwko RFN, czyli
    > spadkobiercy III Rzeszy.
    >
    > Pozdrawiam i czekam na chetnych :)
    > Jacek

    ja sie podejme. Jestem prawnikiem i chyba niezlym. Obiecuje szybkie
    zakonczenie sprawy, wielki sukces i deszcz euro z Niemiec. Prosze przy tym o
    zaplate mojego wynagrodzenia z góry, a jak je dostane to nie bede nic robil
    bo niezaleznie od tego co zrobie i tak szanse na wygranie sprawy sa zerowe.
    Kwestie reparacji rozstrzygnieto porozumieniami miedzynarodowymi po wojnie.

    Przy okazji... czy nie uwazasz, ze potomkowie ofiar terrorystycznego nalotu
    Amerykanów na Drezno tez powinni dochodzic odszkodowania od USA? A czy masz
    ochote placic ze swoich podatków odszkodowanie dla wnuka jakiegos Niemca,
    który starcil zdrowie w polskim obozie koncentracyjnym? Tak tak, takie tez
    byly, i to wcale nie lepsze od niemieckich.