eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie). › Re: jestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie).
    From: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila
    przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie).
    Date: Sat, 31 Jan 2004 15:45:15 +0100

    Użytkownik "Marcin" <m...@z...com> napisał w wiadomości

    > mimo wszystko mysle, ze popelniasz spory nietakt porownujac Oswicim z
    > Swietochlowicami.... to jednak nie byl z definicji oboz zaglady.

    Spory nietakt? Oswięcim był to obóz koncentracyjny, dostarczający siły
    roboczej. Zginęło tam 350-500 tysiecy ludzi, głownie z głodu i chorób,
    większośc pod koniec wojny. Takie są wyniki najnowszych badań. Bujdę o 4
    milionach ofiar odrzucono już w 1990 r. (zmieniono nawet tablice pamiątkowe
    przy pomniku, pisze teraz na nich teraz, że zginęło tam 1,5 miliona i to
    też za dużo) Informacje o komorach gazowych oparte sa na zeznaniach byłych
    więźnóiów, którzy wzajemnie sobie przecza i wymuszonych tortuturami
    zeznaniach nazistów. Na ścianach "komór gazowych" nie ma śladów pozostałości
    Cyklonu B, a w ich dachach otworów wrzutowych do gazu. Dwie dziury
    pokazywane dzisiaj turystom są różnej wielkości, mają nierówne kształty i
    prawdopodobnie zostały ordynarnie wykute dłutem już po wojnie. Na żadnym z
    licznych zdjęć lotniczych obozu z okresu wojny nie widać ani otworów
    wrzutowych gazu ani płonących stosów spaleniskowych, ani śladów po takich
    stosach. Zagazowanie 2000 ludzi naraz wymagałoby upchnięcia 10 osób na 1
    metrze kwadratowym i uzycia 20 kg gazu, a wobec tego, że HCN wydziela się z
    granulek cyklonu przez minimum 2 godziny wejście do komory przed upływem
    tego czasu groziłoby śmiercią, i niepomogłaby tu nawet wentylacja
    mechaniczna, której w owych "komorach" nie było.

    To piszą rewizjoniści holocaustu. (polecam stronę www.vho.org) W odpowiedzi
    na ich rzeczowe i poparte dowodami argumenty spływają na nich oskarżenia,
    groźby i wyzwiska. Wszak holocaust i komory gazowe są dogmatem
    niepodlegającym dyskusji i nikt nie ma nawet prawa tego kwestionować...
    mniej więcej to samo mówiła św Inkwizycja tym, co ośmielili się poddawać w
    wątpliwośc fakt, ze ziemia jest płaska, a czarownice latają na miotłach...

    Nikt nie stara się wytknac im błędów, wykazać, że się mylą, przedstawić
    kontrdowodów. Ja długo wierzyłem i w 6 milionów ofiar i w komory gazowe,
    oprowadzałem nawet zagranicznych gości po terenach obozów w Polsce,
    opowiadałem im wszystko, co wyczytałem w oficjalnej literaturze. Ale teraz
    przeczytałem książki rewizjonistów, i niestety musze przyznać, że przekonali
    mnie, i dopóki nie zobaczę kontrdowodów obalających ich twierdzenia będę
    twierdził, że w Oświęcimu nie było komór gazowych.

    sorry za NTG, ale można to przekuć w pytanie. Czy istnienie w Niemczech,
    Szwajcarii, francji i Austrii karalności "Kłamstwa oświęcimskiego" nie
    oznacza, że pewne fakty zostały oficjalnie uznane za prawdziwe i nie
    podlegające dyskusji? Jak religijne dogmaty?