  • 1. Data: 2003-12-16 10:47:29
    Temat: RP-7
    Od: "dj.macko" <d...@a...WYTNIJTOcc.pl>

    Nie wiem czy uda mi sie tu zasiegnac jakis informacji ale moze przynajmniej
    ktos skieruje we wlasciwa strone.

    Sytuacja jest taka iz pracowalem w kilku firmach z ktorych zadna na dzien
    dzisiejszy nie istnieje
    byly to male firmy i nie skladaly dokumentow w archiwum jedyne co mam to
    swiadectwa pracy.

    natomiast od 1995 do 2000 r prowadzilem dz.g. firma tez nie istnieje
    (zadnych pieczatek juz nie ma) czy ja sam powinienem sobie wystawic druk
    RP-7 ?

    dziekuje z gory za wszelkie sugestie

    maciek

  • 2. Data: 2003-12-16 19:22:52
    Temat: Re: RP-7
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "dj.macko" <d...@a...WYTNIJTOcc.pl> napisał w wiadomości

    Do złożenia oświadczenia w imieniu firmy nie jest potrzebna pieczątka.
    Równie dobrze można nazwę firmy wpisać długopisem lub wdrukować na
    komputerze. Natomiast nie umiem Ci powiedzieć, kto ma Ci wystawić RP-7.