  • 1. Data: 2003-12-16 10:34:53
    Temat: Narodowy interes Niemiec
    Od: "boukun" <j...@p...onet.pl>

    "Polacy doprowadzili do fiaska szczytu na temat przyszlej konstytucji w
    Brukseli, bo przedkladaja swoj interes narodowy nad interesem europejskim
    (czyt. niemieckim)" - Gerhard Schroeder.

    Bezczelnosc i buta Schrödera oraz niemieckich mediow nie zna granic.
    Przeciez to zaprojektowany przez konwent seniorow pod przywodztwem Giscarda
    Destagne projekt przyszlej konstytucji Unii Ewropejskiej bazuje na przeslankach
    narodowych interesow Niemiec i Francji. Poprzez decyzje krajow takich jak
    Anglia, Francja, Niemcy i Wlochy, ktore posiadaja ponad 60 procent ogolnej
    liczby mieszkancow przyszlej Unii, beda oni chcieli likwidowac autonomie
    mniejszych panstw Unii. Przede wszystkim Niemcy maja w tym projekcie swoj
    narodowy interes na uwadze. Dzis Niemcy licza 82 miliony mieszkancow. Dodajmy
    do tego niemiecko jezyczna Austrie (ok. 10 milionow), niemieckojezyczna czesc
    Szwajcarii, poludniowo Tyrolska mniejszosc niemiecka w czesci panstwa Wloch,
    mniejszosc niemiecka na Slasku opolskim i Slasku i w Czechach (Bochemia) oraz
    Rumunii (Siedmiogorze), daje im to w przyszlosci, po przeprowadzeniu tam ruchow
    separatystycznych i autonomii ogromna przewage liczebna w Europie. Po
    zlikwidowani malych panstewek Europejskich, poprzez narzucenie im jezykow
    urzedowych Francuski, Niemiecki i Angielski (w zaleznosci od wplywow i
    terytorialnych bliskosci) oraz calkowite odebranie im suwerennosci, na mapie
    Przyszlej Europy pozostana Niemcy z przewaga 60 procent ludnosci.

    Nalezy przy tym dodac, ze Niemcy celowo pozostawili tzw. pochodzeniowcom (ci co
    mieli owczarka alzackiego w rodzinie) podwojne obywatelstwo, poniewaz planuje
    sie nimi zasiedlic ponownie ich kraje pochodzenia, tudziez tereny obecnie
    nalezace do Polski. Nie jest to juz dzis dla nikogo tajemnica. Na konferencji
    rzymskiej juz ustalono, ze na terenach obecnej Polski, w przyszlosci ma
    pozostac tylko 17 milionow Polakow, reszte probuje sie rozproszyc po swieci. Po
    przeprowadzeniu w przyszlosci licytacji w Polsce i ona zniknie z mapy Europy.
    Podboj Europy trwa, a Niemcy maja dalekosiezne cele. Cele, ktore nie sa celami
    europejskimi, tylko celami narodowymi Niemiec.

    PS. Ja jakbym chcial otrzymac obywatelstwo niemieckie, musialbym sie pozbyc
    obywatelstwa polskiego. Germanizacja na calego moi drodzy Polacy.

    boukun

  • 2. Data: 2003-12-16 10:36:03
    Temat: Re: Narodowy interes Niemiec
    Od: Azazell <a...@g...pl>

    boukun wrote:

    >PS. Ja jakbym chcial otrzymac obywatelstwo niemieckie, musialbym sie pozbyc
    >obywatelstwa polskiego. Germanizacja na calego moi drodzy Polacy.
    >
    >boukun

    a prowadząc swój Drang Nach Ost gdzieś w okolicach dzisiejszej Moskwy za
    parę lat zetkną się z jakimiś 2 miliardami Chińczyków i wtedy dostaną
    wreszcie za swoje.

    z pozdrowieniami
    Azazell

    - Na litość boską, królowo - zachrypiał - czyż ośmieliłbym się nalać damie wódki?
    To czysty spirytus.

  • 3. Data: 2003-12-16 11:42:40
    Od: "boukun" <j...@p...onet.pl>

    > a prowadząc swój Drang Nach Ost gdzieś w okolicach dzisiejszej Moskwy za
    > parę lat zetkną się z jakimiś 2 miliardami Chińczyków i wtedy dostaną
    > wreszcie za swoje.

    Moze jest w tym troche prawdy. W Niemczech kraza od lat przepowiednie " Das
    Morgenland wird auferstehen, das Abendland wird untergehen" (kraje wschodu beda
    sie wznosic, kraje zachodu ginac.

    boukun