  • 11. Data: 2005-06-08 20:01:44
    Temat: Re: jaki adres zamieszkania?
    Od: banama <ban####ama@oDWA.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "banama" <ban####ama@oDWA.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeżeli masz prawo przebywać, mieszkać, to i zameldować się możesz. Jak
    > dawno takie twierdzenie Urząd podnosił? Bo to się nie tak dawno
    > zmieniło.

    Dowiadywalem sie niedawno jakies 2-3 tyg. temu.
    Pani stwierdzila ze jezeli nie ma ksiegi wieczystej
    na ta nieruchomosc to nie moge sie zameldowac.

  • 12. Data: 2005-06-08 20:03:06
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    banama wrote:
    > Czy w tej sytuacji moge byc zameldowany czy nie?
    > Urzad Dzielnicy twierdzi ze nie.

    Powiedz im, zeby ci to dali na pismie.

  • 13. Data: 2005-06-08 20:11:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Dowiadywalem sie niedawno jakies 2-3 tyg. temu.
    > Pani stwierdzila ze jezeli nie ma ksiegi wieczystej
    > na ta nieruchomosc to nie moge sie zameldowac.

    A czy rzeczona pani była uprzejma podeprzeć swą rewelację jakąś podstawą
    prawną? Bo coś kontrowersyjny pogląd wyraża. Ja bym zaryzykował złożenie
    wniosku meldunkowego na dzienniku podawczym i poczekanie na decyzje
    odmowną z uzasadnieniem. Ale coś podejrzewam, że chyba nie do końca się
    dogadaliście. W czym jej ów brak przeszkadzał? Może jej chodziło o to,
    ze właściciel jest nieznany? Ale przecież mieszkanie ma jakiegoś
    administratora. Z kimś macie umowę zawartą.

  • 14. Data: 2005-06-08 20:20:46
    Od: banama <ban####ama@oDWA.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > ze właściciel jest nieznany? Ale przecież mieszkanie ma jakiegoś
    > administratora. Z kimś macie umowę zawartą.

    Dla Niej wyraznie brak ksiegi byl powodem wystarczajacym.
    Ale wlasnie przeczytalem "ustawe o zmianie ustawy o ewidencji ludnosci
    ..." i chyba sie na nia powolam.
    Najgorsze jest to ze wlasnie rozpoczalem proces wymiany dowodu, prawa
    jazdy i dowodu rejestracyjnego, oczywiscie w urzedzie wlasciwym dla
    mojego miejsca zameldowania a nie zamieszkania :)) ale to szczegol.
    Niewiedza boli :)
    Dziekuje za pomoc i porade.

  • 15. Data: 2005-06-08 21:02:40
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 08/06/2005 22:20, banama wrote :

> [...]
    > jazdy i dowodu rejestracyjnego, oczywiscie w urzedzie wlasciwym dla
    > mojego miejsca zameldowania a nie zamieszkania :)) ale to szczegol.

    Dowód można wymienić w miejscu zamieszkania.

    § 1 ust. 2a i 2b Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 listopada 2000
    r. w sprawie wzoru dowodu osobistego oraz trybu postępowania w sprawach
    wydawania dowodów osobistych, ich wymiany, zwrotu lub utraty:
    2a. Wniosek można składać za pośrednictwem organu gminy właściwego ze
    względu na miejsce pobytu czasowego wnioskodawcy, jeżeli jego złożenie
    we właściwym organie gminy nie jest możliwe.
    2b. Organ gminy, o którym mowa w ust. 2a, przekazuje wniosek do organu
    gminy właściwego ze względu na miejsce pobytu stałego wnioskodawcy, a w
    przypadku braku takiego miejsca - do ostatniego miejsca jego pobytu stałego.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Do not choose for your wife any woman you would not choose as your