  • 1. Data: 2005-06-08 16:32:47
    Temat: jaki adres zamieszkania?
    Od: banama <ban####ama@oDWA.pl>

    Witam

    Mam nastepujacy problem.
    Mieszkam z zona i dziecmi w domu (mieszkanie X), w ktorym jest
    nieuregulowana hipoteka.
    W zwiazku z tym w miejscu tym nie moge byc zameldowany.
    Zona jest zameldowana i dzieci tez, bo z chwila urodzenia sa meldowane
    w miejscu zamieszkania matki.
    Zameldowany na stale jestem gdzie indziej (mieszkanie Y)
    - no bo gdzies musze byc zameldowany.

    Ktore miejsce jest moim miejscem zamieszkania?

    Problem idiotyczny, ale jest.

    pozdrawiam
    Maciej

  • 2. Data: 2005-06-08 16:57:33
    Temat: Re: jaki adres zamieszkania?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    banama wrote:
> [...]
    > Zameldowany na stale jestem gdzie indziej (mieszkanie Y)
    > - no bo gdzies musze byc zameldowany.
    >
    > Ktore miejsce jest moim miejscem zamieszkania?

    X.

  • 3. Data: 2005-06-08 16:59:09
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "banama" <ban####ama@oDWA.pl> napisał w wiadomości

    > Zameldowany na stale jestem gdzie indziej (mieszkanie Y)
    > - no bo gdzies musze byc zameldowany.
    >
    > Ktore miejsce jest moim miejscem zamieszkania?

    Miejsce zameldowania to nie zawsze to samo co miejsce zamieszkania.
    Zgodnie z art. 25 kc. "Miejscem zamieszkania osoby fizycznej jest
    miejscowość, w której osoba ta przebywa z zamiarem stałego pobytu."

    L.

  • 4. Data: 2005-06-08 17:18:08
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    banama <ban####ama@oDWA.pl> naskrobał/a w

    > Mam nastepujacy problem.
    > Mieszkam z zona i dziecmi w domu (mieszkanie X), w ktorym jest
    > nieuregulowana hipoteka.
    > W zwiazku z tym w miejscu tym nie moge byc zameldowany.

    Możesz.

    > Ktore miejsce jest moim miejscem zamieszkania?

    To w którym mieszkasz.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Jak nie dozyje stu lat, to sie chyba zabije!

  • 5. Data: 2005-06-08 17:31:44
    Od: "Krystyna Borek" <k...@h...waw.pl>

    banama wrote:

    > Ktore miejsce jest moim miejscem zamieszkania?

    Miejscem zamieszkania osoby fizycznej jest miejscowość, w której osoba ta
    przebywa z zamiarem stałego pobytu (art. 25 kc).
    Ale nie jest prawdą, że _musisz_ być gdzieś zameldowany :)

    --
    Pozdrawiam,
    Krystyna Borek

    --> Odzyskaj swoje pieniądze --> http://rejestr.info <--

  • 6. Data: 2005-06-08 18:59:56
    Od: banama <ban####ama@oDWA.pl>

    Krystyna Borek napisał(a):

    > Miejscem zamieszkania osoby fizycznej jest miejscowość, w której osoba ta
    > przebywa z zamiarem stałego pobytu (art. 25 kc).

    To oczywiscie wiem.

    > Ale nie jest prawdą, że _musisz_ być gdzieś zameldowany :)

    No dobrze, to w takim razie jakim dokumentem
    potwierdze swoj adres zamieszkania?
    Przepraszam za dociekliwosc ale poprostu nie rozumiem tego.

  • 7. Data: 2005-06-08 19:01:30
    Od: banama <ban####ama@oDWA.pl>

    Goomich napisał(a):
    > banama <ban####ama@oDWA.pl> naskrobał/a w

    > Możesz.

    Sek w tym ze nie moge - taka odpowiedz z urzedu dzielnicy.

    > To w którym mieszkasz.

    To fizycznie, a formalnie tez?

  • 8. Data: 2005-06-08 19:07:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No dobrze, to w takim razie jakim dokumentem
    > potwierdze swoj adres zamieszkania?
    > Przepraszam za dociekliwosc ale poprostu nie rozumiem tego.

    Zameldowanie. Bo nie jest prawdą, że hipoteka na lokalu wyklucza
    możliwość zameldowania się w nim osób mieszkających.

  • 9. Data: 2005-06-08 19:26:02
    Od: banama <ban####ama@oDWA.pl>

    > Zameldowanie. Bo nie jest prawdą, że hipoteka na lokalu wyklucza
    > możliwość zameldowania się w nim osób mieszkających.

    No tak jestem laik i dlatego moze sie wyrazam nieprecyzyjnie,
    za co przepraszam.
    Dowiedzialem sie jak to jest naprawde u nas.
    Istnieje ksiega wieczysta "obejmujaca" kilka nieruchomosci,
    w tym "nasza nieruchomosc".
    Majac na mysli nieuregulowana hipoteke chodzilo mi o ta sytuacje
    i oczywiscie wprowadzilem w blad.
    Czy w tej sytuacji moge byc zameldowany czy nie?
    Urzad Dzielnicy twierdzi ze nie.

  • 10. Data: 2005-06-08 19:47:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "banama" <ban####ama@oDWA.pl> napisał w wiadomości

    Jeżeli masz prawo przebywać, mieszkać, to i zameldować się możesz. Jak
    dawno takie twierdzenie Urząd podnosił? Bo to się nie tak dawno
    zmieniło.