  • 1. Data: 2005-06-08 16:31:15
    Temat: Wyplata wynagrodzenia - umowa zlecenie
    Od: d...@w...pl

    Witam,

    mam pytanie czy w kodeksie pracy jest okreslony czas w jakim pracodawca ma mi
    wyplacic nalezne mi wynagrodzenie za umowe zlecenie? Jest jakis max termin czy
    tez pracodawca ustala sobie sam w umowie ?

  • 2. Data: 2005-06-08 16:38:39
    Temat: Re: Wyplata wynagrodzenia - umowa zlecenie
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    czy
    > tez pracodawca ustala sobie sam w umowie ?

    W kodeksie pracy nie ma takiego unormowania. Poza tym Ty nie masz (nie
    miałeś) pracodawcy.

    L.

  • 3. Data: 2005-06-08 17:02:27
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    d...@w...pl wrote:
> [...]
    > wyplacic nalezne mi wynagrodzenie za umowe zlecenie? Jest jakis max termin czy
    > tez pracodawca ustala sobie sam w umowie ?

    nie ma i nie będzie, bo do umów zleceń nie stosuje się kodeksu pracy.
    Pieniądze ci wypłaci jak mu wystawisz rachunek, potem ewentualnie jak mu
    wyslesz wezwanie do zaplaty, potem ewentualnie jak sie dowie, ze ma
    sprawe w sadzie, a potem ewentualnie jak sie dowie, ze ja przegral, a
    potem ewentualnie jak komornik bedzie mial mu ja z czego zabrac.

  • 4. Data: 2005-06-08 22:13:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    W kodeksie pracy nie ma, bo stosuje się kodeks cywilny. To umowa
    zlecenie, a nie "o pracę". Jeśli w umowie nie ma innego unormowania, to
    niezwłocznie po wystawieniu przez Ciebie rachunku.