  • 1. Data: 2005-06-08 15:57:44
    Temat: Open Office w domu?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam, to jak to jest wkoncu mozna posiadac w domu do uzytku domowego
    darmowy pakiet Open Office?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 2. Data: 2005-06-08 16:25:09
    Temat: Re: Open Office w domu?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek23 napisał(a):

    > Witam, to jak to jest wkoncu mozna posiadac w domu do uzytku domowego
    > darmowy pakiet Open Office?

    Nie, nie można ;PPPPPP

    pasnp

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6

  • 3. Data: 2005-06-08 16:59:35
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, to jak to jest wkoncu mozna posiadac w domu do uzytku domowego
    > darmowy pakiet Open Office?

    do niedomowego rowniez

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 4. Data: 2005-06-08 18:25:13
    Od: "pit" <p...@y...com>

    > Witam, to jak to jest wkoncu mozna posiadac w domu do uzytku domowego
    > darmowy pakiet Open Office?

    Jak ktos Cie podkabluje ze uzywasz darmowego Open Office'a,
    i to jeszcze w domu, do uzytku domowego, to nawet najlepsi
    adwokaci nie obronia Cie przed wieloletnim wyrokiem, tak ze
    dobrze sie zastanow.

    ;)

    Rany, skad sie ta psychoza wziela?

    pit

  • 5. Data: 2005-06-08 18:29:20
    Od: Marcin Tałajczyk <tulujczyk@ZAMIEN_ulu_NA_ala.poczta.onet.pl>

    Jacek23 napisał(a):
    > Witam, to jak to jest wkoncu mozna posiadac w domu do uzytku domowego
    > darmowy pakiet Open Office?

    Oryginalny OpenOffice jest darmowy do wszystkich zastosowan. Mozna
    rowniez bez ograniczen udostępniac go innym. Wynika to z licencji
    open-source na ktorej wydawany jest ten pakiet. Mozna go ściągnąć z netu
    (www.openoffice.org) lub znaleźć na płytkach dołączanych do czasopism
    komputerowych.

    Jesli chcesz mieć ładne pudełko, papierową dokumentacje i pomoc
    techniczną to możesz kupić ten pakiet (lub jego lekko zmodyfikowaną
    wersje) za paredziesiąt/pareset PLN. Tylko najpierw przejrzyj cenniki w
    różnych firmach bo możesz sporo przepłacić...

    PS. Pewne firmy straszą, że aby mieć legalną wersje musisz ją kupić u
    nich - to jest zwykłe naciąganie i wykorzystywanie niewiedzy klientów.

    --
    Pozdrawiam.
    Marcin.

  • 6. Data: 2005-06-08 19:29:24
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Marcin Tałajczyk <tulujczyk@ZAMIEN_ulu_NA_ala.poczta.onet.pl> writes:

    [snap]

    > PS. Pewne firmy straszą, że aby mieć legalną wersje musisz ją kupić
    > u nich - to jest zwykłe naciąganie i wykorzystywanie niewiedzy
    > klientów.

    Żerowanie na nieznajomości prawa. Czy jest na to jakiś paragraf?

  • 7. Data: 2005-06-08 21:09:10
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

> [...]
    >

    > PS. Pewne firmy straszą, że aby mieć legalną wersje musisz ją kupić u
    > nich - to jest zwykłe naciąganie i wykorzystywanie niewiedzy klientów.

    Takiej odpowiedzi oczekiwalem.
    Dziekuje.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 8. Data: 2005-06-08 22:58:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Dembiński wrote:

    > Żerowanie na nieznajomości prawa. Czy jest na to jakiś paragraf?

    Hmmm... Może dało by się podciągnąć pod doprowadzenie do niekorzystnego
    rozporządzenia mieniem (a.k.a. oszustwo)?

    Ewentualnie - naciągając nieco - może groźba karalna zastosowana w celu
    zmuszenia do określonego działania (głoszą fałszywie, że nielegalne,
    więc poniekąd pośrednio grożą sprawą karną).

  • 9. Data: 2005-06-09 11:57:37
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 08.06.2005 Marcin Tałajczyk <tulujczyk@ZAMIEN_ulu_NA_ala.poczta.onet.pl>
    napisał/a:

    > PS. Pewne firmy straszą, że aby mieć legalną wersje musisz ją kupić u
    > nich - to jest zwykłe naciąganie i wykorzystywanie niewiedzy klientów.

    Jakie? :-)

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 10. Data: 2005-06-09 12:26:50
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz" <l...@v...icpnet.pl>